highlists

Unelte ajutătoare pentru evaluarea suptului și a posibilelor probleme în alăptare

În unele zone este greu de ajuns la un consilier în alăptare. Puteți întotdeauna discuta cu cineva, dar vă copiez mai jos câteva trucuri ut...

luni, 25 iulie 2011

Sharing


L-a sheruit cineva pe facebook si am râs cu lacrimi. De obicei sar peste videoclipuri pe internet însă acum chiar ma felicit că m-am uitat.

Yeeeei, prima de zi de concediu! Ca o mama denaturată am dus fata la grădiniță, m-am dus până în Iancului să-mi iau remediul de care se pare că burta mea avea nevoie (și deja e mult mai bine) și m-am întors acasă cu o poftă de pateeeeu, drept pentru care m-am oprit în piața din proximitate și am cumpărat ficați de pui iar acum sunt pe foc. Între timp mă cufund în aroma usturoiat/busuiocată a unui tzatziki improvizatie proprie (și normal delicios nevoie mare mulțumită domnului Dumnbravă - atenție, sunt 2 linkuri) și vă las să râdeți și voi. Cred că voi posta rețetele capodoperelor mele dacă nu mă acaparează prea tare Farscape.

2 comments :

  1. daca e de ras, nu ma bag sa ma uit - ca nu pot sa rad... la capitolul retete, trebuie sa mai astept putin, ca nu cred ca am acces la bucataria spitalului sa testez vre-una. :P ... in schimb, pot sa iti urez concediu placut! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. nuuuu, sa nu te uiti atunci pentru că te vrem întreagă. Pune semn de cart pentru peste 3 sătpămâni, bănuiesc că atunci e safe. Mulțumesc pentru urări. E concediu la mine acasă deocamdată, însă având în vedere că nu trage nimeni de mine simt că mă detrabălez de-a binelea!!!

    RăspundețiȘtergere