Cliiiiiic!

18:53

M-am luat şi eu după Kabea şi m-am înscris la concurs, drept pentru care vedeţi chestia colorată de mai jos. Bine, eu sunt ghinionistă de fel, mai ales când particip la trageri la sorţi şi concursuri, dar am avut aşa o zi lejeră la birou încât a posta orice drăcie pe blog a devinit chiar appealing.

A, a nu mă înţelege greşit, la cât m-a trezit de obosită e o adevărată uşurare că am putut lenevi azi. Şi la mai mareeee!


”NaturaShop"width="485"
Ai un blog? Vrei un cupon de 100 Lei? Afla cum poti castiga pe Blogul NaturaShop.

You Might Also Like

5 comments

  1. mama ce m-a speriat sunetu ala de la magazin :)) pune si tu un warning :P

    RăspundețiȘtergere
  2. habar n-aveam ca e vreun sunet, nu tin sonor la munca iar pe mobil nu apare nimic. Bine ca mii ai spus!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si bine ai facut,poate ti se schimba norocul.Chiar ma facusei curioasa cu titlul,hi,hi...Pupici si succes.

    RăspundețiȘtergere

About Me