highlists

Unelte ajutătoare pentru evaluarea suptului și a posibilelor probleme în alăptare

În unele zone este greu de ajuns la un consilier în alăptare. Puteți întotdeauna discuta cu cineva, dar vă copiez mai jos câteva trucuri ut...

vineri, 17 august 2012

De ochii lumii


În dimineaţa asta pe la 7 ne delectam cu activităţi grădinaresti. Aici savura oboseala plăcută după
  •  mers de-a buşilea printre bulgări de pământ
  •  degustat frunze, beţe şi pământ (l-am ridicat negru pe la bot)
  •  testat nisipul cu tălpile şi mâinile
  •  testat jucariile Andei şi funcţionarea lor prin nisip, gustat rezultatul
  •  fugărit şi ciufulit pisici. 
Și totuși, abia acum (este 10 când notez) a picat frânt, după ce a făcut câte ceva cu toţi ai casei după ce s-au trezit/ au ajuns acasă de la piață, inclusiv a alergat ţinut de străbunică-sa de subsoară, cu picioarele în nişte papuci cu soricei in varf, pedaland la viteza maximă - era mortal cum chirăia el acolo, mic de de-abia îl vedeai.


Cam asta fac eu și îmi pare rău că n-am mai reușit să mă țin de nicio promisiune. Denis e în puseu de creștere, în plină erupție dentară și achiziționează teribil de multe lucruri într-un timp scurt (asta înseamnă supt des, treziri noaptea și mișcare non-stop în perioadele de veghe). Andei îi e dor de ta-su și e uneori geloasă pe timpul pe care-l petrec exclusiv cu frate-său, deși seara nu vrea să doarmă cu mine, ci doar cu mamaie și cu Buni, gestionează concepte noi (asta înseamnă supt des, lung, ori de câte ori mă prinde, regres - face pe ea - plânsete și tantrumuri, urmate de asta e mami meu, te iubesc mami). În pauzele de Denis mi se suie în brațe exact când sunt mai zăpăcită și-mi cere o țâță :)

Vă salută
o Zoozie cam zuză.

3 comments :

  1. Sa treci cu bine si peste perioada asta!Pup dulce!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt convinsa ca le vei gestiona foarte bine pe toate! Va imbratisez, Monica

    RăspundețiȘtergere