highlists

Unelte ajutătoare pentru evaluarea suptului și a posibilelor probleme în alăptare

În unele zone este greu de ajuns la un consilier în alăptare. Puteți întotdeauna discuta cu cineva, dar vă copiez mai jos câteva trucuri ut...

joi, 15 iulie 2010

Tatiiiii!

Ieri a vazut ca Ralu vrea sa se urce pe tricicleta sa pedaleze prin casa si numai de-a naibii s-a urcat ea si m-a pus s-o imping. Eu am incercas a nu subliniez ca tricicleta ese a Andei, in asa fel incat sa nu se supere si sa nu tina doar penru ea jucaria cea noua. Poate intelege mai mult deca cred si eu m-am mai referit la ea ca la tricicleta Andei. Copilul meu nu e deloc prost, e doar cam tacut.


Mai deunazi statea pe parchet si numara: (d)oooooi, teeeeei, cici. Asa numara si cand ii fac eu un, doi trei siiiii! cand se da pe tobogan si e cu gura pana la urechi.

Imi coloreaza sistematic monitoarele cu creionul. Acum de exemplu scriu de la unul care seamana a vitraliu ca nu gasesc spirtul.

Alaltaieri cand am scos numita trici pe casa scarii s-a urcat si eu m-am intors dupa o bluza pentru mine. Ea a strigat de multe ori: taaaatiiii! tati! tati! foarte clar. Azi-noapte dupa criza, cand ne imbracam, l-a strigat din nou. Eu vorbisem cu el la telefon si l-am sunat la timp s-o auda si el. O singura data ca vazand rtelefonul langa ea s-a oprit. Nu a vrut sa vorbeasca cu el, il vrea in carne si oase. Isi departa capul din receptor si maraia :) Tati draga, daca citesti asta si eu nu vin la Bucuresti, gandeste-te cum vii pe la noi in weekend pentu ca urmatoarele 3 saptamani stii ca n-ai cum s-o vezi altfel.

Tot ieri, dupa ce s-a trezit, a vrut pe geamul de la bucatarie sa vada strada plina de masini si striga: taaatiiiii! Clar, clar, de multe ori, ca un cantec. In dimineata asta din nou, in timp ce s ejuca. Penu ca a inceput sa se joace singura si sa vorbeasca te miri cu ce entitate imaginara. Si tati n-o sa vina, e confirmat....

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu