Mătuşica perlată ediţia 2010 (de vară)

16:52

Tata o roagă adineauri pe Ralu să-i facă şi lui un masaj că-l doare spatele.


- Tatiii!
- Daaaa?
- Tu vrei prea multe!


****

Raluca e înnebunită după pene şi, cum în oraşul ăsta sunt mulţi porumbei, a le găsi în pe jos în perfectă stare nu e deloc o problemă. Aşa că micuţa domnişară are cu ce-şi face deja un pandantiv de pene!

Eram pe la prânz la un loc de joacă şi ea se dădea în leagăn în timp ce împingeam-cântam şi eu pentru Anda: ţuuţa-ţuţa cu căruuuuţa şi vede o pană.

- Of, acum trebuie să mă opresc!
- De ce? o întreb.
- Păi am găsit o pană şi trebuie să i-o duc lu' tati (tati işi luase pauză de la bebelit şi stătea pe o bancă).
- Mai bine te mai dai în leagăn şi iei pana pe urmă. Nimeni nu vrea să ia pana ta de-acolo.

Ea se uită la mine şi nu mai spune nimic, dar peste un minut era jos de pe leagăn.
- Să mă aştepţi!
Vine altă fetiţă să se dea în leagănul acum liber şi Ralu îi spune că e leagănul ei.
- Ba nu, nu e al tău, că doar nu l-am cumpărat. Lasă fata să se dea, se va plictisi şi-ţi reiei locul repede. Dacă voiai să te dai in leagăn de ce n-ai rămas acolo?
- Poate ar trebui să-mi cumperi TU unul... zice ea bosumflată.

***

În timp ce scriam, a venit la mine să-i prind părul, apoi a venit îmbrăcată elegant şi cu o minge în rochie ca să aibă şi ea sâni ca toată lumea. Acum şi-a a pus şi o lămâie lângă minge, aşa că are un sân mai mic şi unul mai mare pentru ca "vrea să arate frumos", cum tocmai i-a povestit unui frate fandosindu-se.

You Might Also Like

0 comments

About Me