highlists

Unelte ajutătoare pentru evaluarea suptului și a posibilelor probleme în alăptare

În unele zone este greu de ajuns la un consilier în alăptare. Puteți întotdeauna discuta cu cineva, dar vă copiez mai jos câteva trucuri ut...

luni, 12 iulie 2010

Mătuşica perlată ediţia 2010 (de vară)

Tata o roagă adineauri pe Ralu să-i facă şi lui un masaj că-l doare spatele.


- Tatiii!
- Daaaa?
- Tu vrei prea multe!


****

Raluca e înnebunită după pene şi, cum în oraşul ăsta sunt mulţi porumbei, a le găsi în pe jos în perfectă stare nu e deloc o problemă. Aşa că micuţa domnişară are cu ce-şi face deja un pandantiv de pene!

Eram pe la prânz la un loc de joacă şi ea se dădea în leagăn în timp ce împingeam-cântam şi eu pentru Anda: ţuuţa-ţuţa cu căruuuuţa şi vede o pană.

- Of, acum trebuie să mă opresc!
- De ce? o întreb.
- Păi am găsit o pană şi trebuie să i-o duc lu' tati (tati işi luase pauză de la bebelit şi stătea pe o bancă).
- Mai bine te mai dai în leagăn şi iei pana pe urmă. Nimeni nu vrea să ia pana ta de-acolo.

Ea se uită la mine şi nu mai spune nimic, dar peste un minut era jos de pe leagăn.
- Să mă aştepţi!
Vine altă fetiţă să se dea în leagănul acum liber şi Ralu îi spune că e leagănul ei.
- Ba nu, nu e al tău, că doar nu l-am cumpărat. Lasă fata să se dea, se va plictisi şi-ţi reiei locul repede. Dacă voiai să te dai in leagăn de ce n-ai rămas acolo?
- Poate ar trebui să-mi cumperi TU unul... zice ea bosumflată.

***

În timp ce scriam, a venit la mine să-i prind părul, apoi a venit îmbrăcată elegant şi cu o minge în rochie ca să aibă şi ea sâni ca toată lumea. Acum şi-a a pus şi o lămâie lângă minge, aşa că are un sân mai mic şi unul mai mare pentru ca "vrea să arate frumos", cum tocmai i-a povestit unui frate fandosindu-se.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu