Grrrr, brrr si vrrrrrr

19:10

Haide ca la capsune n-am plans ca n-a vrut sa guste, sa zicem ca 20 de luni e o varsta destul de susceptibilila cand vine vorba de alergii si numai de asta n-as avea chef.... dar nici cirese? Nici piersici? Cum, dar cuuuuum o sa o fac sa guste dinc eva ce n-a mai vazut? Sau, ma rog, ce n-a mai mancat de mult deci e ca si cum n-ar mai fi vazut.


Iar piersicile au fier, sunt atat de bune la gust incat imi ploua-n gura numai cand vizualizez una acum cand scriu... De ce am un copil aproape anorexic? Vreau "multa putere" sa tec peste perioada asta scarboasa. In dreapta mea e piersica, iar ANda suge din picioare pe sub mana mea dreapta in timp ce scriu. Mi-as lega piersica aia de san, poate o linge-o din greseala in timp ce se mufeaza.

Iar acum imi trage mana de pe mouse nu umva s-o tradez blogosferei mamicesti cum ma terorizeaza ea pe mine. Ieri a mancat 3 mese destul de consistente, probabil e suficient pentru toata saptamana.

You Might Also Like

3 comments

  1. Deci asa...nu sunt singura mamica de fetita care simte ca ajunge la capatul puterilor cande e vorba de mancare ... (bine, bine si de somn...) Am observat ca fetitele sunt mai 'mofturoase' in general la mancare.
    By the way...imi pare foarte bine ca v-am cunoscut si pe viu :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hihi, si noi ne bucuram de cunostinta! A, si mofturosi... exista si baietei mofturosi.

    Legat de somn, in Vestul salbatic nu se considera ca e obligatoriu ca un copil sa doarma dupa-amiaza. Vezi daca vi se potriveste cumva programul "no sleep" cu picaje undeva pe la ora 20... cu trezirile nocturne de rigoare desigur; alea sunt normale pana hat, sa zicem 4 aani (motivele difera: tzitzi, pishu, un vis urat, etc) :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Inca nu e pregatita domnisoara de no sleep dupa amiaza...o vad cum pica de somn pe la ora 4 ...iar la 9 cel tarziu trebuie sa doarma. Nu mai am pretentia la: fara treziri nocturne dar mi-as dori sa nu se mai trezeasca de la 4 la 7 ori pe noapte, in plansete si maraieli :( Si daca asa face de la un dinte, ma gandesc cu groaza mare cum o sa faca la masele sau canini...

    RăspundețiȘtergere

About Me