highlists

Unelte ajutătoare pentru evaluarea suptului și a posibilelor probleme în alăptare

În unele zone este greu de ajuns la un consilier în alăptare. Puteți întotdeauna discuta cu cineva, dar vă copiez mai jos câteva trucuri ut...

joi, 23 martie 2017

De-alea zilnice

 Să pleci cu ăştia să  cumperi orice dintr-un supermarket aglomerat e cel mai nimerit mod să  devii bipolar.



Ei bine, după o repriză  de-asta, când vocile din capul meu încă se certau: "Anda, lasă- l în  pace pe Denis", "Denis, lasă  ciocolatele în  pace", "Da, Anda, şi mie mi-e cald. Nu, nu mai durează mult, numără  până la 60". "Poți te rog să nimeri în gând?" "Bine, dacă  te încurci nu mai număra" "Denis, e a treia oară când împingi coşul în picioarele domnului din față".



Ce ziceam? A, da. Am intrat într-un loc cu bancomat, unde voiam să fac o depunere la ATM. Cand am văzut suma, am apăsat din reflex NU, spre deliciul doamnei din spate care, văzând ce copii murdari la bot am, m-a lăsat înaintea ei. Probabil biata de ea şi-a jurat că nu mai face asta.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu