highlists

Unelte ajutătoare pentru evaluarea suptului și a posibilelor probleme în alăptare

În unele zone este greu de ajuns la un consilier în alăptare. Puteți întotdeauna discuta cu cineva, dar vă copiez mai jos câteva trucuri ut...

marți, 25 noiembrie 2014

Adams family reloaded

Eu si sotul meu am fost acum cateva saptamani la o cununie civila. Am ajuns cand deja semnasera, stateam la poze pe trepte. Eu fusesem la Baby Boom cu EvaChic, cu plecat de acolo sa vin la cununie; copiii, in consecinta, ma vazusera putin in acele zile si cum m-au vazut, cum s-au miorlait. 

Pe Denis il aveam in sling (cat e el de mare acum) si Anda a devenit geloasa (Denis supsese, fusese luat in brate, pupat, va dati seama). Era, ca sa va faceti o idee, bine dupa pranz, merdseseram pe jos destul de mult. Si miorlaia si ea ca ea vrea titiii  I-am zis ca sa aiba rabdare sa ajungem undeva unde pot sta si ii dau, ca acolo nu am loc prin sling sa scot 2 tzatze, dar ca vreau sa-i dau. Ea nu si nu. 

O doamna draguta zice aplecandu-se amabila la Anda: ia zi, ce pot eu sa-ti dau eu tie sa nu mai fii suparata? La care sotul meu zice cu cea mai mare naturalete, cu voce egala, de parca zicea ca-i dam apa: nu puteti sa-i dati nimic ca vrea sa suga de la ma-sa.

Nu ne-a mai intrebat nimeni nimic. 







Bine, nici Anda n-a mai supt in ziua aia si niste saptamani dupa ca oricum nu avea efectiv chef de asta, dar na, old habits die hard.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu