Cum se mănâncă bananele

21:53

Păi mami o curăță și o lasă prin preajmă. În general, nu-mi place să mi se dea ceva de mâncare direct în mână, prefer oricând autoservirea ca metodă supremă de evitat îndopatul inutil la copii.


Cum spuneam, se apucă banana curățată fix până la jumate, se mănâncă atât cât e omenește posibil, chiar mai scobim în coajă când nu mai e nimic rămas deasupra acesteia apoi... vine mami, bălmăjește ceva pe limba aia pe care eu nu vreau s-o vorbesc... Ah ce bine ne înțelegem noi prin semne, poezia la începuturile ei trebuie să fi fost mimată, apoi lumea a deprins limbajul și a stricat totul.

Pe urmă vraja bananei e stricată de două mâini imense care o curațăăăăă!

Banana curățată mai mult de jumătate e un afront la adresa bebelușiei mele. Eu cum mai pun mâna pe ea, mă murdăresc! Ei bine na, mâncați-o voi, lacomilor ce sunteți! Și ca să vă pedepsesc, azi n-o să mai mănânc nimic. Ni-mic!

You Might Also Like

0 comments

About Me