highlists

Unelte ajutătoare pentru evaluarea suptului și a posibilelor probleme în alăptare

În unele zone este greu de ajuns la un consilier în alăptare. Puteți întotdeauna discuta cu cineva, dar vă copiez mai jos câteva trucuri ut...

miercuri, 30 iunie 2010

Ultimul răcnet în materie de cucu-bau și cafeaua de dimineață

Ce poate fi mai amuzant sâmbăta dimineața decât să bagi capul sub tricoul mamei? Pentru că am un tricou de băieți unde un cap de bebe încape nnumai bine, Z s-a gândit să rafineze jocul ei preferat: phm-phm! baaaaa! În traducere nu neapărat liberă: cucu-bau, ăsta e primul cuvânt în afară de țiți pe care l-a spus când era foarte mică și a rămas nemodificat.


Dacă-i aduc cortul-căsută pe care l-am lăsat Ralucăi, fiind pe vremea aia mai interesant pentru ea decât pentru Z, bag mâna-n foc că nu se va uita sub el cu atâta pasiune cum o face sub tricoul meu. Ba spune încântată: mamaaaa că știe că mă topesc toată și o las în pace să mă chinuie în continuare. Doar nu vă imaginați că spune poezii, nu, e ca o pisică, zgarieeeeeeee.

Azi (e sâmbătă pe la prânz acum) tati a plecat să dea cuiva o mână de ajutor și, înainte de a o zbughi pe ușă, mi-a lăsat cafeaua la capul patului. Ne-a găsit dormind de-a latul, deci de fapt cafeaua era pusă în lungul patului. Eu am simțit decât pupicul în somn iar cafeaua am vazut-o decât după ce m-am ridicat din pat pentru că dimineața sunt aiuristică. Dar mi-a făcut ziua mai frumoasă.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu