Ultimul răcnet în materie de cucu-bau și cafeaua de dimineață

00:54

Ce poate fi mai amuzant sâmbăta dimineața decât să bagi capul sub tricoul mamei? Pentru că am un tricou de băieți unde un cap de bebe încape nnumai bine, Z s-a gândit să rafineze jocul ei preferat: phm-phm! baaaaa! În traducere nu neapărat liberă: cucu-bau, ăsta e primul cuvânt în afară de țiți pe care l-a spus când era foarte mică și a rămas nemodificat.


Dacă-i aduc cortul-căsută pe care l-am lăsat Ralucăi, fiind pe vremea aia mai interesant pentru ea decât pentru Z, bag mâna-n foc că nu se va uita sub el cu atâta pasiune cum o face sub tricoul meu. Ba spune încântată: mamaaaa că știe că mă topesc toată și o las în pace să mă chinuie în continuare. Doar nu vă imaginați că spune poezii, nu, e ca o pisică, zgarieeeeeeee.

Azi (e sâmbătă pe la prânz acum) tati a plecat să dea cuiva o mână de ajutor și, înainte de a o zbughi pe ușă, mi-a lăsat cafeaua la capul patului. Ne-a găsit dormind de-a latul, deci de fapt cafeaua era pusă în lungul patului. Eu am simțit decât pupicul în somn iar cafeaua am vazut-o decât după ce m-am ridicat din pat pentru că dimineața sunt aiuristică. Dar mi-a făcut ziua mai frumoasă.

You Might Also Like

0 comments

About Me