highlists

Unelte ajutătoare pentru evaluarea suptului și a posibilelor probleme în alăptare

În unele zone este greu de ajuns la un consilier în alăptare. Puteți întotdeauna discuta cu cineva, dar vă copiez mai jos câteva trucuri ut...

miercuri, 26 mai 2010

Momente frumoase de dimineață

Ne-am trezit pe la 12.10, a supt până la 12.23, apoi a vrut s-o dau eu jos din pat, sa ne rostogolim amândouă si s-o las pe podea in picioare după ce am drăgălit-o asa lipită de mine cum stătea. Apoi a vrut jos, m-a luat de mână, am deschis ușa și am mers să inspectăm sufrageria. Cât mi-am făcut eu de lucru, m-am trezit că mi-a adus papucii şi m-a pus să-i încalţ. Nu mi-a zis nimic, doar mi i-a pus foarte sugestiv lângă picioare, apoi trăgea de doamnele picioare sa se încalțe.


Am venit înapoi în dormitor, iar Anda a luat prosopul care se odihnea pe scaunul de birou si mi l-a dat să-l pun in pat.Apoi a pus lângă el un tricou de-al lui tati, m-a luat de mana si m-a pus sa ma aşez pe scaun, apoi a mimat cum se aşează ea, deci am luat-o în brate si ne-am aşezat la calculator. Și acum scriu cu ea. În răgazul dintre primirea diverselor itemuri ca: apa de mare, crema de corp, tubul de pastile, o linguriţă sau ce mai găseşte demoisella pe raftul de sus. Tocmai am primit factura de curent si bebe și-a îndeplinit misiunea, drept urmare  ,,,mjjjj... ati ghicit, nu-i asa? V-a salutat și s-a mufat din nou.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu