highlists

Unelte ajutătoare pentru evaluarea suptului și a posibilelor probleme în alăptare

În unele zone este greu de ajuns la un consilier în alăptare. Puteți întotdeauna discuta cu cineva, dar vă copiez mai jos câteva trucuri ut...

joi, 18 martie 2010

Povestea slingului nostru


Scuzaţi outfitul. chiar nu ma caracterizează. Mă chinuiesc de mult să scot alt set de poze dar ori uităm, ori ne e lene, ori... ori...
Aşadar, faceţi vă rog excepţie de manechin şi admiraţi culorile tari atât cât vă ţin ochii. Personal, prefer wrapurile, spatele meu e foarte mulţumit de ele; numai că Z vrea ba sus ba jos şi mi se pare cam chinuitor să reajustez harnaşamentul. Am visat cam o lună la asta, aşa încât am sacrificat un wrap (oricum aveam două la fel) şi timpul artistei de soră-mea si am croit împreună minunea asta. M-am ajutat de instrucţiunile de aici:

http://www.wearyourbaby.com/ (din păcate situl nu merge acum dar aveau nişte scheme foarte utile)

si aici. Pentru cusut am apelat la doamne Maria, cea care mi-a croit/cusut wrapurile. Ea nu citeşte bloguri dar e o bomboană.





4 comments :

  1. Mie-mi place la nebunie avalansa de culori de pe noul mijloc de transport!

    Si m-a amuzat o coincidenta: si noi am avut exact acelasi model de premergator care se vede in fotografii :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine-ai venit pe blogul mediocru! Noi am primit premergatorul ala de la o prietena, ea primise nu mai putin de trei. Poate era al vostru :D

    Mijlocul de transport nu e chiar nou, l-am facut de toamna trecuta dar am tot uitat sa-l fac public :).

    RăspundețiȘtergere
  3. auch, acum imi dau seama... de fapt dupa ce am trimis mi./am dat seama dar Y a descoperit sagetile pe tastatura si daca nu mergea din susul in josul paginii si invers era scandal mare :). Apoi am adormit.

    Antemergatorul asta e cadoul pe care si l-a cumparat ea singura de Mos desi mergea foarte bine deja pe atunci(o sa postez povestea), aveam in gand un preergator mai vechi cand ti/am raspuns, chiar ma miram ca ai ajuns la o sectiune atat de veche :) Nici nu mai stiu daca are poze cu el si aici.

    RăspundețiȘtergere
  4. Bun gasit!
    Misun pe-aici, pe tacute, de ceva vreme... doar ca-s lenesa la comentat.
    Da, de antemergator era vorba. E fain, se poate folosi si drept "consola" de joaca!

    RăspundețiȘtergere