Cuiva caruia ii e (probabil mult prea) foame

21:44

Nu ma pot abtine. Daca tu esti anonim, eu prefer sa ma exprim in mod public, iar blogul asta e vocea mea; cam ragusita ce-i drept dar am avertizat din titlu ca e vorba de un blog mediocru. Nu-l bag nimanui pe gat. Nu poti sa vii sa-mi spui ca mananc prea mult rahat si apoi sa dispari asa ca magaru-n ceata. Inteleg ca esti suparat ca impartim rahatul asta dar stai linistit, calmeaza-te adicatelea. Uite, ti-l dau tie pe tot. Multumit, Anonim

Cand ma mai vizitezi si-mi lasi ceva scris de dulce (sau nu) semneaza-te si poate te public. Internetul nu e chiar atat de mic pentru cineva care stie cum functioneaza, sa stii. Oricum am aflat cine esti. 

You Might Also Like

1 comments

  1. Hai no, ca nu merita sa-ti consumi nici macar un minutzel pentru tampitii lumii. Oricum nu pier ei usor :D Ignora cu gratie ;)

    RăspundețiȘtergere

About Me