highlists

Unelte ajutătoare pentru evaluarea suptului și a posibilelor probleme în alăptare

În unele zone este greu de ajuns la un consilier în alăptare. Puteți întotdeauna discuta cu cineva, dar vă copiez mai jos câteva trucuri ut...

vineri, 13 februarie 2009

În ceaţă

Ce poate fi mai relaxant decât un somn pe pieptul mamei? Un somn pe pieptul mamei! In wrap.


Simţind cum se apropie un val de proastă dispoziţie, m-am apucat sa protestez din ce în ce mai tare, când văd că pe mami o cuprinde o ceaţă portocalie. Mă apucă râsul şi ma trezesc în ceata la rândul meu. Mi-e cald şi urlu, pentru ca Zoozie a uitat să mă dezbrace şi lipită de ea mă simt ca într-un furnal.

Ies din ceaţa portocalie, mă las în scutecul gol şi mă bag la loc. Mă cuprinde o toropeală - de care credeţi? Portocalie. Consecinţele se pot vedea mai jos:

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu