Telefonless, sleepless și alte less-uri

21:28

Printr-o întâmplare, am ajuns să depind pentru încărcarea telefonului de un cablu de date. Denis e îndrăgostit de cabluri, așa că mi-l subtilizează sistematic. Acum doua nopți l-am delegat pe huzbănd să-mi pună și mie hardughia descărcândă la pc-ul lui, lucru de care s-a achitat onorabil.


Cablul de back-up cu care umblă el a fost însă cu defect, conectează doar nulul sau doar masa, naiba mai știe, și minte că încarcă, dar te lasă gol.

paranteză: D tocmai a reușit să înfigă alimentarea în laptop, până acum, cel puțin cu mine, o scotea dar nu reușea s-o reconecteze. Se anunță o nouă eră. închid paranteza

Așa se face că a doua zi am avut baterie pe sponci apoi am rămas cu musiu descărcat. Aseară, cum nu l-am mai anunțat pe huzbănd că am telefonul mort, el nu s-a autosesizat să-l încarce iar eu, după ce nu mi-am găsit cablul cel bun, l-am uitat în cuier, la intrare, agățat cu cheile de la coșmelie.

Who cares, probabil veți spune, asta dac mai citiți până aici. Etete, da. Vreau sa zic că n-am murit azi-noapte când mă trezeam să-l pun pe Denis la piș sau la sân fără să văz ce oră este sau cine ce-a mai comentat pe feibuc într-o încercare idiotică de a readormi. Am adormit pur și simplu. Și, când mi-era greu să adorm, mă gândeam la ceva și mă plictiseam de întuneric. Și adormeam.

Și n-am murit că nu eram găsibilă. Pentru urlat și urgențe am folosit un fix și numărul alternativ al lui bărbatu-meu care întâmplător a ieșit de unde stătuse aruncat cu săptămânile și mai avea de-un țâr așa.

Așa că sper că nu a avut nimeni nevoie de mine. Am reușit oricum sa intru de două ori pe mail și cât a dormit Denisake la sân ca un răcit ce se află m-am uitat la Războiul Stelelor și pe urmă m-am contrat pe facebook pe tema alăptării prelungite cu moderație deci mă găsea oricine pe acolo.

You Might Also Like

0 comments

About Me