highlists

Unelte ajutătoare pentru evaluarea suptului și a posibilelor probleme în alăptare

În unele zone este greu de ajuns la un consilier în alăptare. Puteți întotdeauna discuta cu cineva, dar vă copiez mai jos câteva trucuri ut...

duminică, 12 februarie 2012

Poze și cadouri


N-am mai cumpărat un săpun din comerț de multe luni și cu ocazia asta am uitat ce înseamnă pielea uscată pe mâini sau pe corp.
Mă bate chiar gândul să-mi fac singură săpunuri, dar nu am niciodată toate ingredientele și nici nu am avut timp să-mi fac curaj până acum.

Dacă sunteti deja clienții doamnei și aveți vreo poză haioasă cu puștiul din dotare și un produs de-al ei, poftiți la concurs.

Noi le-am terminat de ceva vreme și nici poze nu am prea facut in perioada aia, dar e o idee draguță. Baftă!


2 comments :

  1. Eu iti spun sa-ti faci curaj,nu e greu,timp sa ai.Cand vei dori,te sprijin.Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Bea. Acum sunt tot timpul ca beata, nu e un moment bun. Poate dupa ce nasc, la un moment dat :)

      Ștergere