Hamburgerii de la McDonald's se mentin ca noi timp de 20 de ani

10:01



Si va recomand cu caldura acest articol.

Pe scurt, mancarea procesata, precum chiflele de la McDonald's sau margarina nu se descompun atat din cauza conservantilor, dar mai ales pentru ca diverse vietati care in mod normal transforma orice resturi (ciuperci, mucegaiuri, insecte...) mai degraba ar manca pietre decat asa ceva. Iar multa lume isi duce copiii sa le dea Happy Meal. Eu, din mediocritatea mea, le urez multa sanatate, ca vor avea mare nevoie de un corp sanatos ca sa poata mistui  asemenea otravuri o viata intreaga.

Poate n-ar fi rau sa traduc articolul. Chiar o fac daca este cineva dornic sa-l citeasca in romana. Merita efortul. Cine crede asta sa lase un comentariu.

You Might Also Like

4 comments

  1. Am citit undeva ca margarina ar avea cam aceeasi structura moleculara (scuze daca scriu prostii) cu a plasticului.Marog,intelegi ideea.Problema e ca la noi i se face reclama ca fiind un aliment indispensabil in dezvoltarea copiilor.Cat despre Mc Do,noi am fost o singura data la ziua unui copil si m-am speriat de cat incercau sa le spele creierasele.Odata la cinci minute animatoarea repeta poezia "ce bine e la mc do',va place la mc do,mai veniti la mc do".Noroc ca am reusit sa ii spalam creierul cu varianta noastra.Pentru Adriana McDo e locul cu balauri,de cate ori trecem pe langa unul ne arata "aici au balauri si mancare cu E-uri,eu vreau sa mananc sanatos":)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Da,foarte interesant.Personal nu am fost nici macar din curiozitate si nici n-am de gand pe viitor.Se pare ca la mine functionea instinctul....ha,ha.Pupam fetele motate.Mai esti mamica roz?

    RăspundețiȘtergere
  3. alandala, sper ca piti a ta sa fie anti-e-uri si cand o merge la scoala.

    Beatrice, nu, sunt cat se poate de blonda!

    RăspundețiȘtergere
  4. Da Zoozie,sper sa ii spalam bine creierul cu ce trebuie:)Sunt convinsa ca vrand,nevrand va merge si la Mc DO ,dar incerc sa o invat ce alegeri sa faca.Sa speram ca reusim:)

    RăspundețiȘtergere

About Me