Matinal somnoros

13:52

cafea - babei. Ma cheama sa-mi miroase ceasca. I se lumineaza fata probabil cum mi se lumineaza mie wdupa prima dusca.


Cine vrea, cine vrea cartofi prajiti? eeee eiauuuu = eu vreau.

Cu gandul la Ada, nu m-am putut abtine aseara sa fac si o farfurie de cartofi (congelati) pe langa ciupercile la gratar. Si aveam in frigider un sos acru-dulce facut mai demult si Anda-mi dadea sa mananc numai cartofi cu varful muiat in sosul-dulceata, care ei logic nu i-a placut deloc. Dar a facut un scandal monstru sa nu-l bag la loc cand am terminat de mancat, pentru ca actiunea in sine era extraordinar de incitanta.

Anda a mancat aseara jumatate de iaurt, o ciupercuta pe gratar si multe masline dietetice cu paine. Inainte de a adormi de pranz, a mancat si putina ciorba, dar cam putina ca i se inchideau ochii de somn cand am ajuns in casa. si cativa cartofi prajiti, normal. Plus o jumatate de banan la iesirea de seara si jumatate de hipp taitei cu sos la iesirea de dupa masa, inainte de ciorba, cum ar venit.

Am descoperit ca-i place sa bea apa dintr-o sticla de Cappy junior pe care am primit-o la aniversarea duminica. Mai cu seama fara tuturoi. E usoara, inalta,d ar poate fi manevrata ca un pahar. de-aia mi-a varsat-o aseara pe pat exact unde dorm eu.

***

Am cumparat chiloti babylove (ubermisto! si relativ ieftini) si a vrut sa-i pun ieri o pereche, insa n-a mai vrut sa-i dau jos, apoi m-am luat cu treburi (mama denaturata) si nu i-am mai scos pana la miezul noptii, cand ne-am culcat. Aratau ca o bila, mi-a fost si mila de ea,mi-am spus ca daca va exista vreo data viitoare o leg si-o schimb, nu ma mai induplea ea cu nimic. S-a culcat fara altii, desigur, dar cu unt de shea si propoderm de un inceput de iritatie care a disparut asa cm a venit. Inainte de a adormi s-a dat jos din pat si mi-a botezat parchetul, dupa care m-a furat somnul pe mine si normal ca a dormit fara scutec. Si, daca ma mandream cu nopti seci, iata ca asta n-a fost asa. Am gasit o balta langa paturica absorbanta (normal, nu?) si pe anda cu pantalonii reci. A plans cand i-am dat jos, dar s-a linistit repede. In noaptea si dimineata asta daca nu m-a trezit fata pentru schimbat sau supt, m-a sacait pisica care sarea fix peste capetele noastre, ne mai zgaria din cand in cand, o mai trezea pe Anda drept razbunare pentru ce primeste in restul zilei, iar dimineata a fost alarma lui tati care se repedeta la 7 minute sau la zece, neaprat cand abia am adormit copilul, care deranat se mai intoarce sa mai traga o dusca. Daca isi pune careva problema de ce totusi  nu scutec atunci, ei bine aflati ca am incercat, apoi am alaptat-o s-o impac si am adormit la loc. Pentru ca si pentru mine alaptatul e de multe ori un bun somnifer :).

Noroc ca, dupa ce-a plecat el, am cazut intr-un somn de piatra din care m-am trezit tarziu, dar cu intermitentele de rigoare, in care doar corpul mi se misca, iar creierul ramanea acoperit o ceata vascosa si extrem de somnoroasa, pentru un supt,cred. Sau doua, sau cine stie cate-au fost?


Cert e ca m-am trezit la un moment dat si, simtindu-ma atat de amortita, am fost sigura ca e foarte tarziu. Era 12 si Anda s-a dezmortit pe langa mine instantaneu, subliniind deja binecunoscuta zicala "nicio clipa fara Anda". La baie n-a servit stat pe vasul de toaleta, dar m-a pus pe fotoliu si a vrut san si m-a udat putin. S-a speriat insa de ce-a facut, eu i-m excplicat a mia oara ca asta e pisu (ea spune caca sau coco) si am dus-o la WC, unde iar a refuzat cu indarjire sa stea si si-a finalizat opera pe hol. Nu vreti sa stiti ce-am cules de pe gresia din bucatarie. Macar pisica isi foloseste litiera de cand a venit in casa. Mooor de somn si iar mi s-a adunat foarte mult de lucru si am o casa ca dupa razboi. Anda se catara pe partea de sus a folotiului pe care stau. A, pana sa corectez draftul, a si cazut o data, a facut Aaaaa, apoi a vrut sa se catere inapoi. Vad ca e putin mai prundenta. Cand am suit-o iar pe fotoliu (n-are loc de mine sa se suie singura) a spus au! dar... unde credeti ca e acum? Oare se crede pisica? Mai devreme stateas sa san, din picioare, si incerca sa-si bage mana dreapta sub tricou sa ajunga la cealalta jjucarie, cum face de obicei. Si pisica se tot juca cu mana aia pana fi-mea s-a imbolnavit de nervi si mi-a cerut ajutorul. Cred ca avea impresia ca ma imparte cu Tom.

Viata e frumoasa! Sper sa nu desfca sticluta cu tinctura de propolis pe care-o are in mana pentru ca va deveni si portocalie. Vreau s afac asa: micul dejun, dus cu bebelina, iesit pe-afara cu imbracatul de rigoare inainte de somjnul de dupa masa si pe urma om mai vedea. eu cred ca reusesc sa mancam ceva, dupa care ne spalam si cam atat ca ne ia somnul.

You Might Also Like

0 comments

About Me