Zuzulina a vrut la Mac!

09:15

In oraşul unde am fost luna trecută e un McDonald's in centru. Într-o seara, mergând spre casă cu bebelina, a vrut sa intre acolo. Uşi roşiii., gresie alba ca in centrele de cumpărături unde mai mergem noi când avem nevoie de scutece, multa lumina, lume.

Anda nu a intrat într-un McDonald's decât acum un an când mă întorceam de la baby expo şi o prietenă murea de foame - nu existau alternative.. Am mâncat cate o salata: o adunătura de crudităţi, brânza şi măsline tăiate mare care costa o căruţa de bani dar...na. Nu cred că-şi aduce aminte de perioada aia din viaţa ei atât de precis încât să facă ea conexiunea cu un loc unde oricum s-a şi plictisit puţin. Singurul lucru frumos erau scaunele roşii gen fotoliu, in stil IKEA.

Dar chiar n-am vrut să intru acolo. Nu voiam să vrea cartofi prăjiţi. In plus, chiar nu aveam de ce intra acolo, era târziu, ei ii era somn. Poate dacă intram nu aveam scandalul ala.

Uşa era grea deci avea nevoie de ajutorul meu s-o deschidă. M-am opintit, i-am arătat ca nici eu nu pot. Până la următorul client (pardon, copil) care a intrat nonşalant pe lângă noi, deşi la 9 ani ar fi putut răspunde rugăminţii mele de a folosi cealaltă uşă, care făcea un unghi  de 90 de grade cu asa la care eram..

Aşa a intrat zuzulina mea in McDonald's şi voia să merg şi eu. Ma aştepta un sir de scări de escaladat minim o ora :D, printre altele, aşa că am stat bine să ma gândesc dacă vreau să o expun atât celor care consuma junk food, având in vedere că dintr-o tentaţie dai in alta, există acele meniuri destinate copiilor, baloanele, locul de joacă (într-adevăr drăguţ), etc. Am decis că nu risc.Am plecat cu ea in brate plângând de mama focului, s-a liniştit puţin mai încolo dar se uita lumea ca la circ la noi; un copil care plânge şi o mama care aleargă să-l ia in brate şi-l pupă. La doi metri mai încolo a găsit altă tentaţie şi am putut pleca liniştite acasă. Deja pe întuneric.

Am descoperit cu alte ocazie ca-i plac, cartofii prăjiţi. Nu o pot opri să nu guste şi din mâncăruri interzise din când în când şi nici nu vreau asta, ci vreau să scot mâncărurile astea din meniul familiei pe cât posibil şi ea să se obişnuiască să mănânce sănătos. Ştie însă ce e ala salam si cartofi prăjiţi şi, ca oricine, dacă le are prin preajmă, le preferă pentru că sunt făcute să-ţi placă :)) dar am văzut că mănâncă foarte puţin, le gustă, nu mănâncă pana se satura.

You Might Also Like

0 comments

About Me