Poveste despre doi pisoi

15:55

În seara asta veneam cu familia reunită plus Raluca de la joacă şi Z a vrut, ca de obicei, să meargă pe toate bordurile, sa deseneze cu piciorul toate dalele, să tină fiecare zăbrea roşie de la terasa McDonald's. De data asta n-a urlat că vrea înăutru, poate şi pentru că i-a părut mai accesibil locul, oamenii îşi lăsaseră uşile deschise.

La vreo 20 de metri, a vrut să intre la Millenium Bank, unde e o încăpere cum folosim noi la ING, cu bancomatul înăuntru. Nu am reuşt s-o urnesc, i-am spus că uşa e cu adevărat încuiată, că noi nu avem card de-ăla să intrăm, aşa că a luat-o tati pe sus, iar eu am scos teething tablets. Moment în care bebelina s-a întins cât era ea de lungă spre mine.

Credeam că vrea bombonici, cum se numesc pastiluţele astea la noi, însă s-a aplecat acolo în plin centru să sugă. Băuse apă, dar îi era somn şi foame, aşa încât nu puteam amâna momentul. Imediat în stânga era unul dintre gangurile care trimit spre piaţa centrală, aşa că am mers nonşalant pe-acolo în timp ce copilul se mufa fără vreun ajutor de-al meu (dacă e mare!).

Fiind sărbătoarea imnului, până şi acel tunel era foarte circulat dar nimeni, absolut nimeni nu s-a uitat strâmb la noi şi au trecut tot felul de oameni prin jur. La sfârşit, văzând că nu prea mai are lapte, o întreb pe madame dacă nu vrea să mergem acasă să finali0zăm procedura. A fost de acord, însă a rămas să discute ceva cu un pisoi care venise lângă noi, simţind probabil miros de lapte, ca altă mâncare chiar nu aveam cu noi. Iar la sfârşit Anda i-a spus Paaaa? şi i-a făcut cu mâna.

You Might Also Like

0 comments

About Me