Rezultate

12:41

Şi succes total. Nu a prestat absolut nimic, deşi a supt mai des ca de obicei. Probabil si din cauza căldurii, dar, oricum, am dormit legat amândouă.

Partea mai grea a fost şuşu de dimineaţă. Oliţa e non grata în continuare, zici c-o scuipă cineva dinăuntrul ei.  Suntem la ţară, deci WC e out of the question, aşa că am încercat măcar s-o scot din casă, doar-doar oi scuti covoarele mamelor de urgie. Dar a prestat lângă un prag când m-am întors eu cu spatele, de nici n-am văzut că a făcut ceva.

Prin urmare, buni a pus-o la desene şi a păcălit-o cumva de i-a pus scutec. Adio consecvenţă. Sunt cam tristă, dar măcar ştiu că se poate.

***

Stăteam acum cu o lingură plină cu supă de roşii la nivelul ei, care ea mişuna pe lângă mine. Uneori, când ţin lingura aşa, vine şi gustă, dar când are impresia că n-o vede nimeni. Zuzulina, în schimb, mi-a pus două boabe de struguri din boltă şi mi-a adus o a treia. Trebuia să gust când eu n-aveam niciun chef să gust aşa ceva şi m-a certat amarnic că nu mănânc. Dacă aş face eu la fel cu ea când nu mănâncă ar ieşi moarte de om...

Ei, dacă nu mănânc, atunci măcar să mă târască în altă parte, numai să nu apuc cumva să leg două cuvinte pe taste. S-a dovedit că voia din nou desene dar cum şi-a depăşit doza zilnică, i-am arătat că TV-ul nu merge. De fapt chiar nu mergea că nu-i găseam telecomanda, cred că dădusem este aia de la receiver.

You Might Also Like

0 comments

About Me