highlists

Unelte ajutătoare pentru evaluarea suptului și a posibilelor probleme în alăptare

În unele zone este greu de ajuns la un consilier în alăptare. Puteți întotdeauna discuta cu cineva, dar vă copiez mai jos câteva trucuri ut...

joi, 26 august 2010

Emoţie de ... noapte

Uraţi-mi baftă şi multe succesuri, am adormit o bebelina fără scutec. De fapt fără haine, la cerere.

ieri n-am avut curaj şi am încotoșmănat-o în somn, dar la a doua încercare, că m-a simţit! Vai, ce-a mai protestat ea biata inainte de culcare, a ajuns la tantrums .(. Prin urmare, adio scutec, trebuie sa fac protecţii de pat şi să o conving cumva că oliţa nu muşcă. Deocamdată are o aleză happy sub fund şi un sac de gunoi tăiat, întins pe sub saltea, că fosneşte mai puţin.

Dacă aveţi ceva trucuri în pogram nu ezitaţi...

4 comments :

  1. Trucuri n-am, noi abia acum experimentam, dar ii pun scutec peste noapte, desi seara protesteaza. Eva doarme pe tot patul si in toate directiile, asa ca aleza nu si-ar avea rostul.
    De ce nu incerci direct la Wc cu reductor? Mai ales daca te-a vazut pe tine...
    Noi am incercat cu olita, a facut cateva zile, apoi n-a mai vrut la olita si nu stiam ce are. Hai sa faci pe capsuna, hai sa faci pe pietricica si tot asa pana mi-am epuizat imaginatia si mi-a spus ea ca vrea la WC.
    Si Eva doarme dezvelita, cam de vreun an, asta-iarna nici macar un saculet de adormit nu a acceptat...

    RăspundețiȘtergere
  2. Vezi ca gasesti de cumparat (am vazut la Real si la Kaufland) cearceafuri speciale pentru patuturi de copii fara scutec - pe o parte au frotir, pe cealalata, o folie de plastic. Din acelea cu elastic, stau foarte bine pe saltelute.
    Se pot spala la masina, la 40 de grade. Sunt produse (sau macar comercializate) de o firma din Romania.
    Caut exact numele si revin intr-alt comentariu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hihi, am incercaa si cu reductorul. Sta putin şi pleacă. Asta e, nu e timpul olitelor :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mersi Mamituni, stiu ca se gasesc protectii zde-astea, eu vayusem pe net la 60 de lei. Mi-a yis ains[ sora-mea ca gasesc material impermeabil pe o parte si ma gndeam sa fac macar una. Pe de alta parte, dacă gasesc mai ieftine, n-o sa ma mai complic; sper sa nu fosneasca tare :)

    RăspundețiȘtergere