Nu asa, mami!

02:09

Tocmai ma mulsesem si eram happy ca am reusit din nou sa scot 50 ml la un singur let-down, cand mamele mi-au adus-o pe bebelina, adormita si nelinistita ca disparusem pea mult din peisaj.
Printr-o minune n-a vazut sticla cu lapte, dar a pus repede gura pe san si a plans!

Am crezut ca are gust de cauciuc - am o pompa Avent Isis cu floare de cauciuc si m-am gandit ca la cat s-a incins pielea pe ea am capatat miros de plastic. Mi-am luat copila in brate si am mers sa spalam tzatza buclucasa. Mi-am turnat apa, apoi i-am spus fetei ca acum mami va folosi si sapun, desi tzitzi nu se spala toata ziua-buna cu sapun. M-am limpezit si am dat sa plec cu sanul descoperit.

Vai, ce plansete! Se intinde fetita la propsopul din cui, ia un colt, ma sterge cu cele mai naturale miscari, apoi imi trage bluza in jos. Nu facusem, domnule, asa cum trebuie!

NB: cred ca problema era de fapt o maseluta, desi mi se pare ca o doare prea in fata si parca are si canini si premolari in formatie completa....

You Might Also Like

0 comments

About Me