Femeia ideala coase, șterge dar și spală

18:32

Poate că bărbații vor să se creadă despre ei că le plac femeile senzuale, independente, pisicoase, complicate, dar, toate ca toate, până dau de aia care trebuie să le stea alături o viață și după luna de miere trebuie să devine tanti aia prostuță, răbdătoare, care gatește zilnic și le pune dumicații în față.
Iată că dupa peste doi de căsnicie declarată, semnată cu martori și aproximativ tot tacâmul, am aflat și eu că "mă-ta aia care nu știe și ea să coase"....

Și am mai aflat și că asta e treabă femeiască. Și uite-așa mi-amintesc eu de cineva care se supăra pe consoartă de câte ori apuca să iasă la bere cu băieții că nu-i spală domn'e și lui chiloții. Am aflat (]n timp) că era vorba de spălare manuală de;i cuplul poseda o ma;in[ de spălat care era înțesată periodic cu rufe. dar simbolul ăla de nevastă ideală era domnule să-i spele chiloții și să-i coase. Da, că de la asta plecasem.

You Might Also Like

0 comments

About Me