Cu febră sau fără febră?

01:34

Am șterpelit un articol care-mi place de pe situl Adelle.ro, care recomanda deunăzi lecturi de week-end. Recomandările asta sunt un demers foarte util așa că-l mai preiau și eu din când în când. De data asta cu tot cu articol recomandat :)).


Merită să citiți despre faptul că febra nu e o sperietoare universală. E de fapt ceva ce o auzeam și eu pe mama spunând când eram mici. Încă o treabă unde avea perfectă dreptate, oare câte voi mai descoperi?

Dacă tot am adus-o în vorbă pe mama,, să vă povestesc o teorie absolut delicioasă și cu mari veleități de adevăr puericultural. Anume că unele boli ale copilului au un declanșator psihologic. Sora noastră proaspăt absolventă, de exemplu, obișnuia să pună la suflet orice mică observație cu iz de ceartă. Mai ales când asta venea din partea mamei, aceasta se materializa... într-un roșu în gât. Toată copilăria ei, ea a racit ”pe fond nervos”. Așa că purtați-vă bine cu bebelușii că, de nu, se pot autopedepsi prin boală. :). Cel mai des mi-o amintesc pe mama drăgălind câte un copil.

You Might Also Like

0 comments

About Me