highlists

Unelte ajutătoare pentru evaluarea suptului și a posibilelor probleme în alăptare

În unele zone este greu de ajuns la un consilier în alăptare. Puteți întotdeauna discuta cu cineva, dar vă copiez mai jos câteva trucuri ut...

sâmbătă, 19 iunie 2010

Meniul zilei

- Bubulină, nu băga grebla aia în gură că e murdară, uite, uite negru aici.

Spun eu blestemându-mi zilele că nu mi-a dat prin cap s-o spăl dar grebla aia era pe jos în bucătărie de unde să-mi dea prin cap?


- Bubulină te rog frumos! Nu mânca grebla! Papă doar pâinea.

Și-i dau a doua oara grebla de-o parte de lângă gură, o iau din mâna ei mică și o pun undeva alături pe o etajeră de la nivelul ei pe care evident tot ea o folosește. Ea o ia hotărâtă după ce a înghițit pâinea și o pune pe limbă cu mișcări precise ca să șteagă orice urmă de murdărie sub privirile mele neputincioase.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu