De la copii talentaţi la părinţi cu probleme existenţiale - post "all in one" sau "all inclusive"

10:21

Îmi propusesem de fapt să vă arăt cu ce se mai produce Zuzulina dar am creierii praştie de la atâtea urlete fără alt motiv aparent în afara de faptul că s-a trezit enervată ca n-are ţâţa lângă ea la nevoie. Singurul lucru care o face sa doarmă 10-11 ore legate este sânul meu. Dacă mă ridic, se trezeşte în aproximativ 30 de minute.


***

M-am trezit devreme sa lucrez - pe la nouă. Aseară nu s-a putut, am fost şi gazdă, că al meu avea nush ce chestii importante de făcut şi, având în vedere ora la care vine acas ' mai nou, încep să cred că mă înşeală cu vreun counter-strike pe la munca, ceva. Măcar partea cu gazda a fost plăcută după atâta vreme de gângurit doar pentru Anda. Nu vă oripilaţi că m-am trezit "devreme" la 9 ca nu ştie nimeni la ce ora după 12 adorm şi nici de câte ori mă mai trezesc peste noapte. Nici măcar eu. Ştiu când cade Z iar asta se petrece undeva după miezul nopţii.

Proastă mişcare trezirea asta. În afară de o cafea socializatoare cu soţul şi naşa Andei n-am câştigat nimic  decât decibeli pe care nu i-am cerut. Acum va scriu cu stânga, în dreapta tocmai am primit o lopăţică bleu. Acum lopăţica s-a transformat în prinţesă care smulge ultimele picături de lapte din sânul preferat.


Acum a terminat de supt a treia oara de la trezire (a treia oară în apx 30 de minute adică) şi e practic incapabilă de a se juca singură aşa că-mi bag picioarele în mama lui de scris şi treabă şi mă duc să mă joc, deşi astăzi chiar n-am, dar chiar n-m deloc chef. Deloc. Vreau în schimb să strâng de gât pe cineva şi tot ce-o să pot face e să strâng din dinţi şi s-o împac pe fi-mea care o să urle că-i dau pantalonii jos, că-i dau scutecul jos, că o spăl la cur, că îndrăznesc s-o îmbrac cu altă bluză ca măcar să ajung la doctor să iau nenorocitele alea de analize dacă totuşi altceva nu fac. Pe urmă cred că mă mut la mama pe o perioadă nedefinită. Dar n-am cu ce ajunge la mama.

Urăsc delăsarea, nesimţirea şi lipsa de respect.


Iar acum, desenele fie-mii:









You Might Also Like

0 comments

About Me