Cum se alăptează un copil (mai mare) în wrap

12:28

Dacă mergi undeva fără căruţ, a te aşeza întruna pe prima bancă e cam obositor, mai ales când eşti înfăşurată într-o eşarfă. Mai ales când bebe are o zi mai proastă (e nervos din cauza schimbării de mediu, de exemplu) , opţiunea alăptatului din mers este o opţiune la care merită să te gândeşti, altfel vei sta doar pe bănci pentru că bebeluşul s-ar putea să vrea să stea cu sânul în gură mai multă vreme. Asta ar fi cum ar fi dar, la începuturile mele într-ale purtatului, scosul şi repusul bebeluşului într-o poziţie confortabilă erau nişte pietre de încercare, mai ales că trebuia să mă descurc cu rândul meu de haine, precum şi cu al ei.


Cum procedezi

Dacă ţii copilul în front carry, desfă nodul wrapului şi sari de câteva ori uşor pe loc până când copilul alunecă, împreună cu tot harnaşamentul, la înălţimea protrivită. Arată+i obiectul muncii şi de acolo se descurca.Nu trebuie să joci şotronul, câteva zgâlţâieli sunt suficiente.

A patra poza arată un copil legat prea strâns şi când sugea avea capul dat pe spate. Ideal este să şadă normal, nici strâns nici lejer, în aşa fel încât să poată ajunge la sân. Repet ce ştiaţi probabil deja, când e prea strâns te ţine, când e prea lejer copilul se strânge, se face covrig şi alunecă cu tot material spre baziinul tău. Plus că te doare spatele. E bine ca, atunci când te apleci, bebe să stea lipit de tine dar cu nişte 2-3 centimetri liberi care să îi permită să se mişte odată cu mişcările tale (deci nu sunteţi chiar corp comun cum îmi imaginam eu la început :)) ). Cu un copil bine aşezat în wrap, te poţi apleca liniştită să-ţi închei şireturile fără ca el să alunece.

Odată ataşat bebe la sân, leagă din nou nodul wrapului (nici nu e mereu nevoie, legătura se menţine destul de bine şi fără nodul final - dar e mai comod, nu-i aşa, mai cu seamă dacă străbaţi tot parcul, cum am făcut eu în când m-au pozat. Vă garantez că nu ştie nici vântul nici pământul ce se întâmpla acolo.

Când s-a terminat masa, puneţi mâna sub fundul copilului şi ridicaţi-l la altitudinea dorita, apoi strângeţi wrapul la loc trăgând de partea de X-uri care vine pe sub picioarele copilului, în aşa fel încât surplusul de material să fie tras spre spate.




You Might Also Like

0 comments

About Me