highlists

Unelte ajutătoare pentru evaluarea suptului și a posibilelor probleme în alăptare

În unele zone este greu de ajuns la un consilier în alăptare. Puteți întotdeauna discuta cu cineva, dar vă copiez mai jos câteva trucuri ut...

miercuri, 23 iunie 2010

Avem cu ce :)

Povesteam anterior că acum o săptămână am fost la vermisaj noi, tot familionul aflat la Bucureşti în acel moment. Dar de ce, la cine şi din ce cauză?

Avem o artistă în familie şi zilele astea a terminat în sfârşit cu licentţa. Mă rog, o aşteaptă masterul, angajarea, mersul pe propriile picioare, alte expozitii, sper eu şi aflu că vrea şi ea. Aşadar, cu mândria de rigoare, iat-o pe pictoriţa mea şi prima ei capodoperă certificată :) Se numește Izomorfism.

Lucrarea asta are
o istorie lungă şi, desigur, a suferit multe transformări, unele din proprie inițiativă, altele impuse că de, e o lucrare de licență. A ieşit mai puţin complicată decât şi-o dorea pictoriţa la început, dar a ieşit frumos.

Mă bucur că am reşuşit să ajungem, chiar dacă puţin mai târziu. Am prins-o cu câteva minute înainte de discurs (fiecare absolvent a spus câteva cuvinte).

Nu m-a dus capul să fac poze altor lucrări,  de fapt m-am gândit că nu am permisiunea maeştrilor şi eu aveam, ca de obicei, doar telefonul ale cărui poze proaste le veţi vedea mai jos. Dar lucrarile s-ar putea să mai fie prezente la facultatea de Arhitectura, parter, de la intrare spre stânga.


Când se pregătea de discurs şi nu ne-a văzut



În curte cu fumătorii - sub fusta mamei




Când Zuzulina a fugit să intre în metroul "celălalt"


De aici începe aventura din parc :)

5 comments :

  1. Felicitari absolventei si frumaoselor care au sustinut-o:PPP

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari! Tu esti asa de slaba!!! Si printesa seamana mult cu tine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma flatezi Ralu! Sunt slaba cu ditamai buta ca asa-i frumos. Iar am lenevit si se vede!

    RăspundețiȘtergere
  4. merci mult ramo. :* pupici

    RăspundețiȘtergere