highlists

Unelte ajutătoare pentru evaluarea suptului și a posibilelor probleme în alăptare

În unele zone este greu de ajuns la un consilier în alăptare. Puteți întotdeauna discuta cu cineva, dar vă copiez mai jos câteva trucuri ut...

duminică, 14 martie 2010

O noapte ca toate nopţile

Zoozoo şi-a scimbtat starea de agregare în ceva foarte lichid, de când a venit la noi îl strigă fetiţa: ta-tăăăă! ta-tăăăăă!!!

***
Azi-noapte Zuzulina a sfidat legile fizicii: s-a intors pe burtă, apoi a plecat în căutre de ţâţă în cele 4 labe din dotarea recentă, a mers cumva pe deasupra capului meu (ma aşezasem la acelasi nivel cu ea ca să n-o acopăr accidental cu pătura) si a plonjat prin alunecare direct pe jos, ocolind cumva măsuţa cu rotile de la capul patului, adică undeva în dreapta imaginii de mai jos. Nu s-a lovit, i-am dat repede ce căita şi a adormit la loc dar n-am crezut niciodată că o vezi pe urmă nu e aşa de repede!

***

Tot azi-noapte fetiţa a dormit prima dată pe burtă cel puţin o oră. Dar a trebuit s-o-ntorc eu că la următoarea şedinţă nocturnă nu înţelegea de ce stă aşa şi începuse să mă certe.





Una peste alta, aici e foarte cald şi alăptez noaptea la fel de des ca vara. Mintea mea blondă nu şi-a dat seama ca putea regla caloriferul: pe de altă parte, am putut dormi la scutecul gol, deci care-i pierderea până la urmă?

2 comments :

  1. Care scutec gol, ca io vad manusi pe copil?:P

    RăspundețiȘtergere
  2. Hihi, Z e din ce in ce mai cocheta, ii plac toate accesoriile posibile: agrafe, esarfe, elastice de par (pe-alea sa i le pui tu si ea sa si le smulga), caciuli, scutece pe cap... Da' nu stiu cum a rezistat atat cu manusile alea in mana :D.

    RăspundețiȘtergere