highlists

Unelte ajutătoare pentru evaluarea suptului și a posibilelor probleme în alăptare

În unele zone este greu de ajuns la un consilier în alăptare. Puteți întotdeauna discuta cu cineva, dar vă copiez mai jos câteva trucuri ut...

miercuri, 17 martie 2010

Amintiri

Cautand ceva pe net am dat peste o postare de-a mea de pe un forum de acum aproape un an. M-am topit toata, Ce de amintiri frumoase am deja alaturi de Bebelina! Si ce Internet mic avem!



Salut gagici, tocmai m-am intors din parc, am avut intalnire de gala cu P si G. Bebelina mea s-a plimbat in wrap a doua zi consecutiv, si pe-afara mananca incredibil de bine in wrap sau cand stam singure pe o banca.

In cafenea in schimb suge scurt, dar vad ca ii tine pana ajung spre casa, dar cum deja facem maraton servin 2-3 mese in aer liber [olala]. Cred ca voi cadea in nesimtire renuntand la orice fel de indatoriri casnice in favoarea cui o vrea sa le preia (sot, sora...) si-mi voi petrece timpul in mod extraboem p-afara. In parc e cald/ frig si bine, asta depinde de ce ora prinzi pe-acolo. Adio "depresie" cu asemenea program.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu