Amintiri

16:49

Cautand ceva pe net am dat peste o postare de-a mea de pe un forum de acum aproape un an. M-am topit toata, Ce de amintiri frumoase am deja alaturi de Bebelina! Si ce Internet mic avem!



Salut gagici, tocmai m-am intors din parc, am avut intalnire de gala cu P si G. Bebelina mea s-a plimbat in wrap a doua zi consecutiv, si pe-afara mananca incredibil de bine in wrap sau cand stam singure pe o banca.

In cafenea in schimb suge scurt, dar vad ca ii tine pana ajung spre casa, dar cum deja facem maraton servin 2-3 mese in aer liber [olala]. Cred ca voi cadea in nesimtire renuntand la orice fel de indatoriri casnice in favoarea cui o vrea sa le preia (sot, sora...) si-mi voi petrece timpul in mod extraboem p-afara. In parc e cald/ frig si bine, asta depinde de ce ora prinzi pe-acolo. Adio "depresie" cu asemenea program.

You Might Also Like

0 comments

About Me