Scumparaturi

16:20

V-am povestit ca o ajut pe mama la cumparaturi? 

Noi cand  mergem "in plimbare" trecem si pe la Mega image sau prin alte supermarketuri din vecinatate. Insa in seara aia n-am vrut sa intru in aglomeratie ci mi-am luat mama de o haripa si-am mers inainte. Zoozie s-a conformat si am ajuns pana la capatul pietei, unde se profila o alta aglomeratie (zoozie da sa spuna ca sa vedem ce martisoare sunt, poate-i luam si lu' ta'c'to pentru la serviciu. Nuuu, e seara mea, faci ce vreau eu. Inapioi la Mega. Aaaa.. nu, nu intram, hai inapoi spre piata. Ei hai ca nu e asa de ud pe jos iar tu nu poti haina alba de data asta ci una gri deci cateva urme de cizme in plus pe tine nu vor conta cand ajungem acasa. Acu' inapoi spre martisoare. A, nu, nu martisoare, hai inapoi la dalele din fata mega image-ului, e misto sa mergi pe-acolo. Ce? Nu, nu intram! Ba nu! Na, vezi, ti-am zis sa nu ma iei pe sus! Acum cosurile sunt in exteriorul magazinului nu dupa turnichete. Acum ia cosul intr-o mana, pe mine intr-alta ca daca ma pui jos ies si plec la piata de una singura.  

Am si intrat? Hm, dar nu vreau deloc sa merg pe jos. Vreau in cos. Nu, nu conteaza ca e de plastic, rezista. Nu-l rup. Nu, nu-l suna pe tata, nu m-a invatat el sa fiu plimbata in cosul cu maner si rotile. (poza alta data). Este ideea mea. Sunt o bebelina originala. 

Am ajuns la raionul cu faina, asta dupa ce am luat liftul. Zoozie a luat o punga "365" ar eu i-am pus in cos 4 pungi de faina Baneasa, arata mai bine si ies multe gogosi din atata faina nu-i asa? Pe urma ne-am dus la raionul de diverse inutile si am ochit seminte. Zoozie voia seminte de dovleac, si-a luat o punga. Dar alea mici si negre ce-s? A, floarea-soarelui? Ia vreo 7 pungi la mama sa nu zici ca nu ti-ai luat. Eu puneam, zoozie le punea pe raft, eu le luam din nou, zoozie le-a lasat la o parte... pana m-a pus la subrat, a tras cosul si am ajuns la raionul cu produse de bebelusi. Hait! Dar asta e langa scari. Betooon! Aud o voce indepartandu-se de mine: "Nuuuuu acolo, nu vezi ca sunt scari? O sa cazi!" Si doua maini ma depun in cos in timp de doua buze murmura "copilul asta o sa sparga ceva si sa vezi ce platesc eu la borcanele hipp ca sunt si ieftine foc. Ia stai tu aici!". 


Acasa Zoozie a vazut ca are o singura punga cu semnte de floarea soarelui, de-alea mai mult coaja decat miez. Asta e razbunarea mea, duuulceee :)

You Might Also Like

0 comments

About Me