highlists

Unelte ajutătoare pentru evaluarea suptului și a posibilelor probleme în alăptare

În unele zone este greu de ajuns la un consilier în alăptare. Puteți întotdeauna discuta cu cineva, dar vă copiez mai jos câteva trucuri ut...

vineri, 26 februarie 2010

Supeu

M-am trezit din somnul de frumusete si n-am terminat bine de baut o gura de lapte ca Zoozie m-a pus in fata unui borcanel Hipp Ham. Foarte bun de altfel, dar parca n-as fi avut asa chef sa mananc acum mancare gatita... un snack, niste lapte... miam! Dar cand au inceput sa fluiere linguritele pe langa mine nu m-am putut abtine sa nu pun gura pe una sa vad cum e. Pareau mai bune asa; drept urmare am balotat cu mai mult chiu decat vai jumatate de borcan si am simtit ca-mi ajunge. Zoozie tot insista, asa cum face mereu de-mi ruineaza toate mesele.


D'apoi daca inisti na, mama, tu. Mananca! Si-i iau lingura cu piure si i-o indes intre dinti pana sa-si dea seama ce se intampla. Asa-mi faci tu, draga mama in fiecare zi. Enjoy. 

*** in timp ce scriam asta i-am adus lui Zoozie o samanta mica (tot ii e pofta in ultima vreme, zice ca pentru mine, vrea omega 3 in lapte dar eu stiu ca de fapt e o egoista deprimata). I-am bagat-o in gura, apoi am spalat-o pe dinti si i-am dat sa-mi tina cateva forme de-alea de sortator. 

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu