highlists

Unelte ajutătoare pentru evaluarea suptului și a posibilelor probleme în alăptare

În unele zone este greu de ajuns la un consilier în alăptare. Puteți întotdeauna discuta cu cineva, dar vă copiez mai jos câteva trucuri ut...

joi, 25 februarie 2010

Neuronul grandoman s-a deprimat

Sunt cumplit de deprimata [:D]. Nici sa ies din casa n-am mai avut putere azi. Am citit un jurnal de amanta, e mai ceva ca o telenovela cred - zic cred ca eu chiar n-am vizionat telenovele. Ba mint, odata din ratiuni de invatare a limbii locului ma uitam pe TVE si aveau si o telenovela. 

Avem o pisiciuta de imprumut, Micuta Z uitase ca e pe la noi si cand animalutul s-a itit din living a urlat de groaza pe doua voci :)). 

Calculatorul meu e partial dezbracat si zgatia a invatat sa loveasca coolerul de pe procesor, pe langa care se invarte si o inutila lumina albastra postata de Zoozoo in tineretea zbuciumata a relatiei noastre. Bine, acum ca am calculator desnud e foarte utila si estetica dar cand se transforma intr-o ieftina cutie alba cu gaurele pe parti... 

Zuzulina a invatat sa rasuceasca butoanele de aragaz - momentan doar cand sunt aprinse - iar acum trage de bluza si se automufeaza in timp ce va scriu. Iar pisica a dat peste plasa de insecte pe care am "lipit-o" de perete cu geamul, mai dupa biblioteca, asa - si s-a incurcat in jaluzelele noastre verticale fosnind intr-un zgomot insuportabil. Cum poate fi un fosnet insuportabil? Mai trece, doctore?  E grav? 

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu