Bebe spalacit

20:11

Imi pare rau ca n-am avut prezenta de spirit sa filmez, macar cu telefonul!

Pentru ca nu avea niciun motiv sa fie deprimata la randul sau (stiti voi treaba cu starile care se transmit de la mami la bebe...), am lasat-o pe Zuzulina sa-si limpezeasca singura cada cu dusul cu apa calda pret de vreo 10 minute.  

A limpezit tot prin baie si de-avea jetul dat mai tare cred ca limpezea si holul si nisipul proaspetei matze. Am scos de-acolo o Zuzulina murata (ah, sa ma duc sa adun baltile de pe parchet si hainele ude, acum) si am translatat-o intr-un halat de baie care-i vine cam scurt. Si am facut cioc-cioc in oglinda, si am intrebat lerlerlerlea (adica e cineva acasaaaa?!), asa cum ii fac eu cand ajungem la mesagerul din Cenusareasa care bate la usa locuintei masterei. Si am vazut niste mutrite care-ar fi reusit sa dezdeprime si un ghetar topindu-se... si o manutza mica stergand un nasuc si mai miiiic, inchizand doi ochisori dulci... 

Inca vreo doua episoade de-astea dulci si-mi revin, sperrr.... 

******

Si matza tocmai a atentat la cafeaua mea! Si nu vad unde e send din cauza unui cur gri care se pisiceste pe biroul meu murdar (de sticla). :)

You Might Also Like

0 comments

About Me