De cu seara (cu copil mic)

21:28

Am facut o baita geniala! Zuzulina a invatat sa sufle intr-un fluier si, dupa ce am cantat impreuna, a ochit sticla mea cu sampon, a pus mana pe ea si apoi "m-a spalat" pe par. 

M-a pictat si cu apa. Isi inmuia degetul in cada apoi mi-l trecea pe jumatateea fruntii aidoma unui indian care picteaza fetze. Pe urma am trecut din nou la spalat mami pe cap. Si... limpezit par de mami! Si ridicat nasucul in vant. 

A fost prima data cand zuzulina a facut pisu in cada :) (peste ani sigur ma va certa ca v-am spus). A facut niste oooochi! Mai rau a fost s-o conving sa nu-si mai moaie periuta de dinti in aceeasi apa. Am reusit partial... dar eu a trebuit sa suflu in fluier (care e de fapt atasat unui ciocan pneumatic) numai dupa ce a fost inmuiat in cada botezata. Ei, asta sa fie problema mea cea mare. 

Am scos iubita din apa (cu acordul ei scris, desigur) si am trecut la treburi serioase: imbracat in timp ce pisica ii amusina urechiusa stanga (numai ca bebelina se uita in partea opusa si nu si-a dat seama de musafir). Acum sa-l binecuvantez pe cel care a invatat-o sa-si puna pe cap chiloteii Libero. Cel putin o data pe zi eu trebuie sa-i pun unul pe post de coif si un altul unde trebuie. Asa s-a intamplat si in seara asta. Si-a mancat si jumatatea de iaurt cu cereale cu coiful pe cap, iar acum rasfoieste o agenda. Hm, vad ca i-a scos Zoozoo coiful, nu se sta in pat cu capul acoperit. 

Stiti cum cerseste Zuzulina pupici? Pai va spun eu. A ajuns Zoozoo si el cam tarliu de la scarbici si a venit sa (ne) pupe. Me first, of course. Pai nu s-a apropiat bine ca micuta Z a pus botul la inaintare: mmmmm??? (cu intonatia din "vreeeeei?"). 

You Might Also Like

0 comments

About Me