Seara si dimineata aferenta

11:07

Aseara la "somn", Zuzulina a vazut borseta albastra cu "medicamente": cremele de fund, contra iritatiilor, nazomerul, ophtamesone, ambroxolul de asta-vara (oare ar trebui sa-l arunc? parca a stat cam mult desfacut). I-am spus ca s-a stricat fermoarul, ca acum facem si noi nani. Asa niste lacrimi s-au itit la ochisoirii aia, incat l-am reparat instantaneu si fetisoara ei a devenit fericita. A scos toate tuburile si le-a pus frumos la loc de vreo trei ori. A luat Nazomerul si l-a pus la nas si a pufnit sugestiv de doua ori; apoi am vrut sa-mi pun si eu de-adevaratelea o picatura in nara stanga si n-am convins-o  decat cu greu sa mi-l imprumute (credea ca-i pun ei?).

A luat ambroxolul si si-a "pus" picaturi in ochi. I-am aratat ca gresise tubul si dat din cap multumita ca s-a reparat greseala si, in locul unor picaturi cu gust de capsuni, isi pune ca tot omul unele care ustura. 

***

Este dimineata, m-a trezit pentru ca m-a transformat intr-o jucarie gigant apoi a cerut tziiitziii - de fapt e impropriu spus cerut: si-a luat singura. Pe burta cu fundul in sus. Cumva si-a scos niste lapte chiar si asa. 

Am sunat la clinica sa-mi zica sa vin la ei pentru interpretarea analizelor cu care v-am batut la cap saptamana trecuta si am primit un pachet de urlete bebelicesti pentru ca indrazneam sa vorbesc la telefon. A apucat sa ma preia o operatoare, asa ca nu i-am inchis telefonul in nas ci am plecat in bucatarie dupa o gura de ceai de "patrunjel" (Zoozoo) si doua tablete de ciocolata, lasand consolarile pe mai tarziu. 

Cand m-am intors a disparut si supararea. Zuzulina, intre timp fara scutec, udase si patul de atatia nervi si a vazut repede tuburile de aseara aruncate pe primul raft de catre Zoozoo care a refuzat sa doarma pe ele aseara. S-a intins dupa diclofenac, culegand si altceva asemeni unei comete, dupa care s-a asezat in fata mea si face: Aaaaa! si deschide sugestiv gura. Ma conformez si-mi infinge ditamai tubul, delicat (adica n-a fost chiar pana-n gat). Apoi iar: Aaaaa! Gata, a capatat precizie in miscari, mi-a dat suficient cat sa gust putin apoi a luat si ea tacticoasa dupa ce a spus Aaaaa! cu gurita mare. 


De ce nu suporta Zuzulina mousepad-ul pe birou? Cand se aseaza sa scrie in bratele mele e primul lucru pe care-l violenteaza; de obicei sfarseste pe podea, astazi sta doar in fata ei intr-o pozitie cvasi-inutila in timp ce copilul streseaza mouse-ul si pe mama lui care uneori butoneaza in gol in loc sa scrie fraza asta. Hm,tocmai a aruncat padul, m-a aruncat in tabloul de bord din Blogger si plange ca n-o mai las sa isi faca de cap de cateva secunde: tziiitziiii!

You Might Also Like

0 comments

About Me