highlists

Unelte ajutătoare pentru evaluarea suptului și a posibilelor probleme în alăptare

În unele zone este greu de ajuns la un consilier în alăptare. Puteți întotdeauna discuta cu cineva, dar vă copiez mai jos câteva trucuri ut...

vineri, 26 februarie 2010

Seara si dimineata aferenta

Aseara la "somn", Zuzulina a vazut borseta albastra cu "medicamente": cremele de fund, contra iritatiilor, nazomerul, ophtamesone, ambroxolul de asta-vara (oare ar trebui sa-l arunc? parca a stat cam mult desfacut). I-am spus ca s-a stricat fermoarul, ca acum facem si noi nani. Asa niste lacrimi s-au itit la ochisoirii aia, incat l-am reparat instantaneu si fetisoara ei a devenit fericita. A scos toate tuburile si le-a pus frumos la loc de vreo trei ori. A luat Nazomerul si l-a pus la nas si a pufnit sugestiv de doua ori; apoi am vrut sa-mi pun si eu de-adevaratelea o picatura in nara stanga si n-am convins-o  decat cu greu sa mi-l imprumute (credea ca-i pun ei?).

A luat ambroxolul si si-a "pus" picaturi in ochi. I-am aratat ca gresise tubul si dat din cap multumita ca s-a reparat greseala si, in locul unor picaturi cu gust de capsuni, isi pune ca tot omul unele care ustura. 

***

Este dimineata, m-a trezit pentru ca m-a transformat intr-o jucarie gigant apoi a cerut tziiitziii - de fapt e impropriu spus cerut: si-a luat singura. Pe burta cu fundul in sus. Cumva si-a scos niste lapte chiar si asa. 

Am sunat la clinica sa-mi zica sa vin la ei pentru interpretarea analizelor cu care v-am batut la cap saptamana trecuta si am primit un pachet de urlete bebelicesti pentru ca indrazneam sa vorbesc la telefon. A apucat sa ma preia o operatoare, asa ca nu i-am inchis telefonul in nas ci am plecat in bucatarie dupa o gura de ceai de "patrunjel" (Zoozoo) si doua tablete de ciocolata, lasand consolarile pe mai tarziu. 

Cand m-am intors a disparut si supararea. Zuzulina, intre timp fara scutec, udase si patul de atatia nervi si a vazut repede tuburile de aseara aruncate pe primul raft de catre Zoozoo care a refuzat sa doarma pe ele aseara. S-a intins dupa diclofenac, culegand si altceva asemeni unei comete, dupa care s-a asezat in fata mea si face: Aaaaa! si deschide sugestiv gura. Ma conformez si-mi infinge ditamai tubul, delicat (adica n-a fost chiar pana-n gat). Apoi iar: Aaaaa! Gata, a capatat precizie in miscari, mi-a dat suficient cat sa gust putin apoi a luat si ea tacticoasa dupa ce a spus Aaaaa! cu gurita mare. 


De ce nu suporta Zuzulina mousepad-ul pe birou? Cand se aseaza sa scrie in bratele mele e primul lucru pe care-l violenteaza; de obicei sfarseste pe podea, astazi sta doar in fata ei intr-o pozitie cvasi-inutila in timp ce copilul streseaza mouse-ul si pe mama lui care uneori butoneaza in gol in loc sa scrie fraza asta. Hm,tocmai a aruncat padul, m-a aruncat in tabloul de bord din Blogger si plange ca n-o mai las sa isi faca de cap de cateva secunde: tziiitziiii!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu