highlists

Unelte ajutătoare pentru evaluarea suptului și a posibilelor probleme în alăptare

În unele zone este greu de ajuns la un consilier în alăptare. Puteți întotdeauna discuta cu cineva, dar vă copiez mai jos câteva trucuri ut...

luni, 22 februarie 2010

Deschizatorul (de usi)

Cu oarecare vreme in urma am observat un device miraculos care scotea un zgomot cand intra intr-o anumita gaura. Pe urma mai facea un alt zgomot ca un clantz, asa, si zbang! se deschidea o usa. Am rugat-o pe Zoozie sa ma lase si pe mine sa descui usa de la ea din brate. Cand am zis aaaa! aaaa! si am intins mana n-a inteles asa ca am reptat cu 3 octave mai sus si s-a conformat. Dureaza cam mult, dar pana la urma reusesc sa deschid usa. Ea spune tuturor ca m-a ajutat ea dar sa n-o credeti, am reusit singura. Si avem doua yale!

Inainte de toata afacerea asta vazusem o bucata de plastic care facea usa de la intrare in bloc sa chitaie, dar aia mi s-a parut floare la ureche: bagi card in fanta, chitz!... Bagi card in fanta fara ajutorul lui mami - si se aude un planset :) - mama zicea ca a dat eroare si ca sa accept o mana de ajutor ca inghetam amandoua in fata usii. 

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu