Deschizatorul (de usi)

18:36

Cu oarecare vreme in urma am observat un device miraculos care scotea un zgomot cand intra intr-o anumita gaura. Pe urma mai facea un alt zgomot ca un clantz, asa, si zbang! se deschidea o usa. Am rugat-o pe Zoozie sa ma lase si pe mine sa descui usa de la ea din brate. Cand am zis aaaa! aaaa! si am intins mana n-a inteles asa ca am reptat cu 3 octave mai sus si s-a conformat. Dureaza cam mult, dar pana la urma reusesc sa deschid usa. Ea spune tuturor ca m-a ajutat ea dar sa n-o credeti, am reusit singura. Si avem doua yale!

Inainte de toata afacerea asta vazusem o bucata de plastic care facea usa de la intrare in bloc sa chitaie, dar aia mi s-a parut floare la ureche: bagi card in fanta, chitz!... Bagi card in fanta fara ajutorul lui mami - si se aude un planset :) - mama zicea ca a dat eroare si ca sa accept o mana de ajutor ca inghetam amandoua in fata usii. 

You Might Also Like

0 comments

About Me