O zi cu joaca la purtator

18:08

Cred ca s-a intamplat ceva ca au inceput zoozii sa ma imbrace mai subtire si nu-mi mai ingheata nasul. Pot sta chiar si fara caciula. Mi-au pus o palarie de blugi pe care o pot scoate instant de cate ori am chef. Nu inteleg totusi de ce Zoozie mi-o ia mereu din mana si ba mi-o pune la loc pe crestet, ba o pune undeva in spatele meu. Pacat, e asa frumos sa-ti tii caciula in mana si s-o scapi in prima balta! M-as scapa si pe mine odata cu ea, dar ma leaga mereu cu niste curele care fac clant! clant! 

Sambata in Real nu m-au mai legat si Zoozie impingea carutul. La un moment dat il intreaba pe Zoozoo "ce s-a intamplat, ni s-a stricat carutul? nu-l mai pot impinge". Si cand se uita in fata eu nu mai eram prea vizibila. Dandu-si seama ca nu aveam cum intra la apa, mai ales in lipsa ei, si mai ales intr-un timp asa de scurt, urmareste cu privrea pe unde m-am scurs. A da, mama, pe sub bara de la carut si daca nu opreai carutul la timp ma cam rupeai la propriu. Parinti sunteti voi sa nu intelegeti ca vreau sa ies pe-acolo si sa trag de carut de parc-ar fi caruta si eu calut? In sfarsit, am mai protestat eu putin can m-au legat cu dracile alea si mi-au zis ca am adormit instantaneu. 

Azi am iesit cu Zoozie la tobogan&co si am vazut niste aratari infofolite care tipau si veneau exact unde ma duceam si eu si m-am speriat. Mi-am prins mama de picioare si mi-am bagat capul la cutie intre pcioarele ei. Unde sunt copiii de toamna trecuta? 

Una peste alta, mi-era cam somn dar am proitat de ocazie sa dau leaganul tzutza - am dat si o fetita mare tzutza, ce mai, sunt tare! Si m-am dat singura pe tobogan. Nu inteleg insa de ce nu ma ajuta Zoozie sa escaladez toboganul. Tot veneau niste bolizi de undeva de sus si alunecau langa noi si se transformau in copii imbujorati in geci de iarna. Mama asta nu intelege ca, daca ma urcam pe tobogan, aia nu mai veneau deloc. Ea tot insista ca sa-i las si pe ei sa se dea, ca trebuie sa mergem sa urcam scarile ca sa ajungem sus pe tobogan si nu sa merg pe el ca pe bulevard. Bullshit. 

You Might Also Like

0 comments

About Me