highlists

Unelte ajutătoare pentru evaluarea suptului și a posibilelor probleme în alăptare

În unele zone este greu de ajuns la un consilier în alăptare. Puteți întotdeauna discuta cu cineva, dar vă copiez mai jos câteva trucuri ut...

marți, 23 februarie 2010

Pantalonescu

Seara tarziu, dupa ora 11, noi ne pregatim de culcare. Zoozie vine ca o furtuna de dincolo de unde statuse pe messenger si incearca sa intre in bermudele de culcare ca de, incercarea moarte n-are. Mie insa-mi plac pantalonii ei si-i vreau eu. Iiiii! Eeeeee! Iooooo! Si mama m-a imbracat cu pantalonii ei. Ce bine-mi sta! Asa o sa dorm!

Pai daca merge asa o sa ma imbrac si la fusta mini, o sa ies pe-afara cu ghetele rosii (ale mamei) in picioare si daca stau bine sa ma gandesc vreau si eu par lung si blond! Dimineata voi face primele eforturi sa-l smulg din capul mamei uniform  ca sa mi-l atasez. 


Si asa a dormit Zuzulina azi-noapte :)

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu