Timpu' liber

18:29

   

Gandesc despre mine ca am fost mereu o fiinta sociabila. Mai mult, m-am simtit bine in multimi de orice fel, in aglomeratii, am tins in mod natural catre cel mai mare oras care mi-a fost accesibil cand a trebuit sa-mi continuu umilele mele studii. 

Poate s-a schimbat ceva de 10 ani incoace, nu stiu, dar am avut azi o experienta atat de searbada incat nu pot sa nu v-o impartasesc si voua. Am fost la mall - o iesire cu familia extinsa, ma rog o mica parte din marea familie, ca sa zic asa. Totalmente ad-hoc. 

Nu stiu ce m-a deranjat acolo, aerul oarecum stralucitor-prafuit intesat de bannere cu reduceri, multimea aceea eterogena (la prima vedere cel putin, ca apoi am distins pitziponci si pitzipoance de mall, oameni ai muncii care s-au incumetat sa iasa din casele lor obisnuite cu mutrele lor blazate in hainele lor luate sau nu la reducere, persoane care-si cautau toale pentru la birou, localnici iesiti la scumparaturi in hypermarketul de la parter, etc). Ok, reiau ca m-am lungit: sa fie deci atmosfera aia de poleiala grabita, lumea care se plimbarisea pe holuri pentru ca afara era frig si inauntru ploua cu reduceri, sa fie muzica ce zumzaia neclar dar destul de tare in fundal, sa fie cafeneaua aia High heels unde-am asteptat o eternitate dupa o cafea pe care n-am putut-o bea (ce-i nou in faptul ca nu reusesc sa-mi beau cafeaua?) pentru ca Zuzulina s-a trezit in carutul de aur cu fata la parter de la etajul I si s-a surprins, a marait, plans, s-a certat cu lumea si ne-a plimbat pe mine si pe tac'su de vreo 4 ori pe o buna parte din esplanada etajului I... naiba stie ce dar nu cred ca vreau sa mai ies any time soon la o cafea ci doar la restaurant in interes de afaceri. 

Pe vremuri ieseam la o bere si conversam pana plecam in alta bodega cu dureri de maxilare de la atata vorba si ras, sau urcam cu gasca pe deal si-i acompaniau pe-aia care stiau sa zdrangane o chitara in timp ce posteam o sticla de vodca ieftina si niste tigari la bucata. Pe alte vremuri ne afumam si amteam in cluburi si faceam un seminar la o cafea. Ma simteam importanta. 

You Might Also Like

0 comments

About Me