Zuzulina iese in lume(a buna)

12:39

Sa va spun? Sa va spun? Sunt cel mai cuminte bebelus la care ar fi putut visa cineva.. Zoozie si Zoozoo, daca va mai plangeti vreodata ca aveti copil mic, va mananc!

Am fost cu zoozii sambata la o cununie civila. De fapt, cununia cu pricina s-a consumat in alta parte, insa atunci am gasit de cuviinta sa sarbatorim cu proaspetii si fericitii casatoriti. Si am fost la Terasa Doamnei. Ce presupune asta? O curte interioara, mancare cu specific romanesc, (yummy, ceapa verde!!!)




, o formatie cu program artistic foarte simpatic (m-a dus Zoozoo sa-i vad de-aproape si am chiuit impreuna cu dansatorii) si zgomotul de rigoare. Adica un parinte de bebelus si-ar fi pus niste probleme existentiale destul de grave inainte sa mearga acolo.

Nu si zoozii. In primul rand ca nu mai fusesera pe-acolo si nu stiau la ce sa se mai astepte. Apoi au considerat ca noua luni separati de viata mondena plus niste luni de dinainte de aparitia mea fericita e cam mult si vor, vor, vor sa iasa si ei in lume!

NB: Nu ma luati in serios, i-am mai lasat sa iasa pe la terase, am si dovezi. Uite de exemplu aici citeam meniul la Cafeneaua actorilor de vara:

Ma rog, Zoozie a fost de-a dreptul siderata. Am mers pentru prima data cu metroul, nici nu stiam cat mai costa o cartela de metrou (2.5 lei, au scumpit-o afurisitii!!), am luat un buchet de flori de o aripa si am cobotat la Universitate. Unde nu mai fusesem de cand era in burtica la Zoozie si n-am sa uit niciodata cum se vaita Zoozie ca arata ca dupa bombardament, cu peretii aia negri si moloz peste tot. Eh, acum alta viata - lumini peste tot, spatiu, mocheta verde, alb si curat! Scari rulante care merg, oaaaau! Apoi ne-am inrolat in trafic pe bulevard - si am facut dreapta de Doamnei. Zoozie spunea ca se simte ca si cum ar fi venit din alta parte, parca n-ar mai orasul ei. Si ea a petrecut foarte mult in Orasul Vechi! Ii cunostea fiecare piatra ... cand era fata.

Deh fata mamei, fericirea cere sacrificii. Sa ma ai pe mine e o cinste. Si recunoaste ca te-ai simtit bine la restaurant cu un bebe care a socat toata audienta la cat e cde cuminte. Audienta, voi cand aveti de gand sa faceti copii?

Si-am incalecat pe-o saaaa... In sfarsit, acum ca veni vidi... (cum mai era?).... nunta de saptamana viitoare here I come! Promit sa merg singura pana atunci ca sa aveti dupa cine alerga.

You Might Also Like

0 comments

About Me