highlists

Unelte ajutătoare pentru evaluarea suptului și a posibilelor probleme în alăptare

În unele zone este greu de ajuns la un consilier în alăptare. Puteți întotdeauna discuta cu cineva, dar vă copiez mai jos câteva trucuri ut...

joi, 16 aprilie 2009

Valsul in 3 - Amintiri de botez prtea a III-a

Așadar, rămăsesem datoare cu o masă. Nu-i așa că eram adorabila la 4 luni?


Zoozie a vrut sa fie cât mai simplu, rudele foarte apropiae și cam atât. Atât de simplu a fost, încat a dat invitațiile verbal. Nu că nu s-ar fi priceput să-mi facă și mie un suvenir, ceva, acolo.

Ne-am primit musafirii la restaurant:


Ne-am adunat pe la ora șase verișori, nepoți, bunici, strbunici și am mâncat, vorbit, dansat chiar, până pe la unu din noapte.

Mie una mi-a fost de-ajuns,, mai ales că n-am vrut sa pierd nimic din ce se întampla, asa că singura repriză de somn a durat cam 30 de minute, maxim.

Cam ăștia au fost invitatii mei (nașii nu se văd):

În familia mea lumea are veleități de DJ, asa că am renuntat până și la ideea de a avea unul "al casei". Și ce bine-a foooost!

Am avut animatoare calitatea I. S-au încurcat puțin in urările ursitoresti, pentru că domnișoara mai mică încă nu învățase să vorbească, însă eu am înțeles tot ce-au spus și am rămas multumită per total. Numai faza cu "băieți la coadă" mi-a cam scăpat. Deh, or ști ele ce spun, sunt mai mari decat mine.

La un moment dat, domnișoarele au cam obosit. In stânga e mătușa mea Raluca, în dreapta verișoara Maya.


Pe la 10 seara m-am agitat un pic - adică eu trebuie sa fiu in centrul atentiei și voi ce faceți, neserioșilor, mâncați FĂRĂ MINE? Așa încât Zoozie m-a suit in wrap.

Am dansat cu mami și cu tati Valsul in 3:

Ne stă bine împreună?

Poate vă era dor de chelia mea zburlită:

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu