Valsul in 3 - Amintiri de botez - partea a II-a

12:15

Ne-am suit în mașini... mama ne-a dus la țară!


Biserica de acolo e foarte veche, din 1600 toamna. Sunt și niște ziduri marfă pe-acolo plus o priveliște super... În sfârsit, eu mare lucru n-am văzut, că mi-era somn. Așa bine-i la mama in wrap!

M-am botezat la Fedeleșoiu.

Totul s-a petrecut extrem de repede. Mi-amintesc că mama mă dezbrăcase și că mi-era cam frig, deci am protestat puțin. Apoi m-a luat în brate și alte două brațe m-au apucat, am simtit ceva călduț pe mine repede și m-au pus la îmbrăcat! Zoozie nici n-a văzut cand am facut scufundări. Să nu mai zicem că nimeni n-a fost pe fază să imortalizeze momentul.

Oricum, flacăra de la lumânarea mea era foarte haioasă, mi-a captat atenția pe tot parcursul slujbei, dând nastere unor adânci meditații despre cum te poate manipula un om mare cand tu ești mic.

Nenea popa era haios. In timp ce ma îmbrăcau nașa și mama le povestea invitaților cât de grea e meseria de botezător :)) așa sunt de urlători unii bebei că-ți vine să-i lași in baiță și să fugi, am concluzionat eu.

De-a lungul slujbei, am trăit cu impresia că am două mămici blonde cu păr lung. Yummy, numai bun de apucat, numai că m-au securizat în 7 straturi de haine și n-am putut apuca nimic :( Nașa mea e super!

Am avut ceva asistență, nu?
Credeți-mă, a fost atât de epuizant circuitul încât am bagat somn turbo de vreo două ore când m-am întors. O fi fost vinul ăla din linguriță de vină? L-am baut pe tot!!!

Și totusi, ce era mai greu avea să vină... după șase seara.

You Might Also Like

0 comments

About Me