Haina, viata sau mustata

10:22

Gata!  Am renunţat la căruţ, la marsupiu, la bratele mamei, nu mai discut! Singurul mod în care vreau sa stau pe-afara este dormind la gatul mamei.


Şi, dacă vreţi o imagine de ansamblu, uitaţi aici:
Existenta mea (a propos, am 4 luni da? de ieri împlinite oficial) a căpătat o nouă dimensiune de când am descoperit modul ăsta de a călători. Nu zic nici pâs, doar răsuflu mai obosit când ma strânge mama prea tare în haina (Zoozie fie n-a învăţat să ma lege în wrap în acelaşi fel, fie se umflă de la o zi la alta). Cert e că aseară am fost sa-l luam pe tati de la metrou şi nu m-a putut încheia la haina, hehehe.

Dar l-am luat pe tati de la metrou? L-am luat. Următorul lucru pe care mi-l amintesc este supermarketul, unde mama cerea juma' de kil de cremwursti şi îmi trăgea de căciulă.

You Might Also Like

0 comments

About Me