highlists

Unelte ajutătoare pentru evaluarea suptului și a posibilelor probleme în alăptare

În unele zone este greu de ajuns la un consilier în alăptare. Puteți întotdeauna discuta cu cineva, dar vă copiez mai jos câteva trucuri ut...

miercuri, 11 februarie 2009

Haina, viata sau mustata

Gata!  Am renunţat la căruţ, la marsupiu, la bratele mamei, nu mai discut! Singurul mod în care vreau sa stau pe-afara este dormind la gatul mamei.


Şi, dacă vreţi o imagine de ansamblu, uitaţi aici:
Existenta mea (a propos, am 4 luni da? de ieri împlinite oficial) a căpătat o nouă dimensiune de când am descoperit modul ăsta de a călători. Nu zic nici pâs, doar răsuflu mai obosit când ma strânge mama prea tare în haina (Zoozie fie n-a învăţat să ma lege în wrap în acelaşi fel, fie se umflă de la o zi la alta). Cert e că aseară am fost sa-l luam pe tati de la metrou şi nu m-a putut încheia la haina, hehehe.

Dar l-am luat pe tati de la metrou? L-am luat. Următorul lucru pe care mi-l amintesc este supermarketul, unde mama cerea juma' de kil de cremwursti şi îmi trăgea de căciulă.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu