Aventuri de weekend

09:40

Mă declar mulţumita ca sunt bebeluş(ă). Am enorm de multe avantaje, printre care aș enumera doar 2:

1. întotdeauna deleg responsabilităţile mele cuiva
2. am chelie deci n-am griji.

Zoozie n-are chelie ci un par blond care se vrea lung dar este ars. Cum așa? S-ar putea rade în cap, să aiba și ea chelie, așa poate am avea si noi ceva in comun (la fizionomie mă refer). Dar ea nu, nu și nu. În schimb s-a hotarat să mă culce și să-și facă de cap. Să schimbe și ea ceva in bine la aspectul ei de mămică obosită și îmbătrânită inainte de vreme. Să se simtă și ea mai om. Așa că s-a apucat să se vopseasca.

Flashback
Acum ar trebui să dăm timpul înapoi cu câteva săptămâni, când eu încă nu ştiam sa chiui, şi să vă povestesc despre vopsea. Vine sora lu Zoozie de la părintii amândurora şi zice: "ai uitat nişte tuburi de vopsea acasă, ţi le-am adus". Zoozie n-a zis nimic, dar s-a gândit ca e ok, când va simţi nevoia unei împrospătări oarecare va avea totul la dispoziţie. Și tuburile cu pricina au zăcut într-o pungă în baie pana sâmbătă.

Revenind... 
De data asta s-a gândit ca nu are nevoie de ajutor că i-a crescut un ochi la spate şi vede singură cam care sunt locurile de acoperit cu vopsea în partea cu pricina.

Vopsitul lui Zoozie e o adevărată filosofie, trebuie acoperită doar partea de sus a părului, cu mare grijă la vârfuri, care dacă prind vopsea se topesc.

Și începe, cu o viteză de neimaginat. Și continuă liniştită. Cu simţ de răspundere întinde ea vopsea pe toată suprafaţa mai galben-închis (care părea că nu se mai termină şi crescuse parcă de seara trecută) vede că nu-i ajunge  și pregătește un tub nou.

Nicio problema până aici, însă părul lui Zoozie se închidea vertiginos la culoare. Nu prea mai aducea a gri-ul intermediar pe care îl dă blondul argintiu, așa încât Zoozie isi scoate încântătorul chip în crăpătura uşii şi-l strigă pe Zoozoo: "ce nuanţă este palette 800? Uita-te repede pe atoateştiutorul NET".

Zoozoo răspunde ca şaten închis. Repede-repede, prin fața ochilor lu' mami trece întreaga viaţă şi apropiatul eveniment (ma botez sambătă)  la care va asista ori cheala ori în 2 culori. Spălat, limpezit, mască, trimis Zoozoo sa caute decolorant.

În 5 minute palette 800 a prins aproape la maximul de nuanţă acolo unde apucase sa-l întindă prima dată. Oare dacă-şi izbeşte graţios capul de toţi pereţii nuanţa redevine ce-a fost?

În sfârşit, cuprins de milă, deşi se certaseră cu câteva ore înainte şi putea să i-o coacă acum (na dacă eşti rea!), Zoozoo fuge la supermarketul de vis-a-vis după vopsea decolorantă. De care nu găseşte. Probabil in zona femeile folosesc doar negru albăstrui că altceva oricum nu le-ar prinde, si cele 2 tuburi de blond obișnuit au rămas acolo ca sa desăvârşească vitrina, să dea aparența de bunăstare.

Zoozie intre timp devenise copia infidela a unui wraith :
Dar, oricum, nu a avut de ales. Eu am fost bebe de treabă şi n-am urlat când am văzut-o, iar Zoozie şi-a petrecut după-amiaza de duminica reconstituindu-și imaginea.


Ca s-o ajut, am acceptat să mănânc lapte congelat; dar nu cu biberonul, ci cu linguriţa. Din păcate, nici prea mult n-am mâncat, că jumatate mi-a căzut pe bluză, dar tot mai bine decât deloc. Linguriţa e fun!!! Dar Zoozo nu se pricepe deloc.

You Might Also Like

0 comments

About Me