Cartea mea de miercuri

19:30


De-a lungul timpului, eu n-am fost prietena rutinei. N-am avut program la niciun copil, nici măcar la muncă nu reușeam să am un program bătut în cuie, iar când a fost vorba despre a le imprima anumite chestii precum dragostea de lectură, n-am putut și eu să citesc ca omul povești la culcare. Nici acum n-o fac. Dacă aș fi îndrăznit, zmeii mei mi-ar fi rupt sau ros toate cărțile.

Culmea e ca totuși îi interesează cititul în diverse limbi, dar în momente complet neprevăzute.

Bine și așa. Am început să-mi fac stoc de cărți și cărticele de toate felurile. Le plac și cele cu activități, zone decupate pe unde pot trasa conturul, de pictat dar și povești.


Am câteva cărți de la Galaxia copiilor, niște minunății cu ilustrații delicioase, incredibile, extrem de sensibile, cu colorit de vis și povestioare formulate frumos, fără violență, care pe ei îi încântă. Deja le răsfoim de câteva luni și vi le recomand cu mare drag. Au prețuri bune și sunt realizate cu mare grijă.
























You Might Also Like

0 comments

About Me