highlists

Unelte ajutătoare pentru evaluarea suptului și a posibilelor probleme în alăptare

În unele zone este greu de ajuns la un consilier în alăptare. Puteți întotdeauna discuta cu cineva, dar vă copiez mai jos câteva trucuri ut...

sâmbătă, 27 septembrie 2014

Denis in actiune

După cum cred ca se observă, eram în ceva acțiuni de rerganizare dar nu m-am putut abșine, am râs întruna. Și uite așa mai am 2 pahare și 2 căni în toată casa... :))). Restul, credeți ori nu, s-au spart în timpul folosirii de zi cu zi, dar incredibil de repede, e zodia lor, cred.
|
video



Și alta:
- Mami, dă-mi țâță.
- Ți-e foame?
- Da, de țâță mi-e foame.


2 comments :

  1. Mi-e rau...
    Nu puteai si tu sa-i dai pahar de plastic sau inox pentru asa ceva? Sau, daca ti se pare ca nu-l respecti daca nu-i dai sticla, exista pahare mai rezistente. Cred ca nici lui nu-i convine stresul de a purta de grija unui pahar care se sparge gand ti-e lumea mai draga si joaca mai frumoasa. Nici mie nu mi-ar placea sa lucrez cu ustensile inadecvate procesului tehnologic :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Data viitoare va cunoaste mai bine proprietatile sticlei,ca pana acum le cam ignora. Oricum, e innbunit sa stranga cioburi, el crede inca ca se poate face la lor. Nu stiu daca-l auzi, dar zicea: mami, fac puzzle.

      Nu i-am dat sa se joace, eu nu-i dau chestii de-astea sa se joace, moemntul a fost spontan; ceruse apa si apoi eu am plecat niste treaba, cand m-am intors l-am gasit foarte absorbit de activitate si am zis sa-l filmez sa am de ce rade mai tarziu :)

      Pahare de plastic/inox nu am dar e o idee sa cumpar de-astea.

      Ștergere