Lansare de carte

11:43



Totul despre mame si-a facut un obicei sa ne faca program vinerea. Dupa o seara nemaipomenita cu Otilia Mantelers, vienrea viitoare la ora 11 dimineata suntem invitati la lansarea oficiala a Ghidului despre alaptare a dr-ului Jack Newman, o carte extraordinar de utila si scrisa extrem de accesibil. Nu degeaba se numeste Ghid.

Mai multe detalii despre eveniment (care face parte din suita Saptamanii Internationale a Alaptarii 2014 gasiti mai jos). Eu sper sa nu vina doar persoane care alapteaza sau isi doresc asta, ci si mame care n-au facut-o, n-au reusit sau au adoptat alte feluri de n-au, fiindca mi se pare un castig nemaipomenit sa te informezi pentru a putea fi de folos altor prietene si mai tarziu propriilor copii. 

Mie una barierele astea puse intre mame - care alapteaza sau nu, care alapteaza mult sau putin, care folosesc sau nu lingurita in dversificare, care prefera un set de reguli (cred ca toti preferam, indiferent cum l-am denumi) mi se pare si obositoare si absurda.

Evenimentele din saptamana alaptarii nu sunt destinate sa oboseasca sau sa streseze pe nimeni (mi-aduc aminte articole acide de anul trecut :( ), ci doar vor sa puna putina lumina pe alaptare, avand in vedere ca in viata de zi cu zi nimeni, inclusv multi medici, nu pare interesat sa ucida in fasa informatiile gresite si prejudecatile despre alaptare.

Va imbratisez! 


You Might Also Like

0 comments

About Me