highlists

Unelte ajutătoare pentru evaluarea suptului și a posibilelor probleme în alăptare

În unele zone este greu de ajuns la un consilier în alăptare. Puteți întotdeauna discuta cu cineva, dar vă copiez mai jos câteva trucuri ut...

miercuri, 18 iulie 2012

Atenție, națiune!!


Mai este numa' puțin din concursul organizat de draga mea Iulia, făcătoarea de haine pentru alăptare discretă care chiar e discretă. O spun eu, care am alăptat in tandem in parc purtând bluza ei și n-am văzut o singură sprânceană ridicată a ”iote ce face aia acolo. Maaaaare ți-e grădina”. Poate vă aduceți aminte că eu ziceam ceeee atâta alăptare discretă, e doar comodă, eu sunt mereu discretă. Parcă e si mai comod așa, discret. Vă pup și baftă, sunt haine frumoase!

Nu, el nu alăptează, doar ne e dor de el că suntem despărțiți de aproape o lună.

alăptare discretă 1

alăptare discretă 2

alăptare mai puțin discretă 1

alăptare mai puțin discretă 2



2 comments :